{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP TIL ALTEA!
  • #1   23. jan 2011 Lovlig Xenon kræver originale Godkendte lygter, automatisk niveauregulering, og lygtevaskere. Uden disse ting får du det aldrig godkendt. Så originalt, er den eneste vej frem.

• #2   23. jan 2011 har du prøvet med en varmepistil? eller en hår tørrer? det er limet fast, i modsætning til gamle dage hvor der var huller i bagklappenpå bilerne.

ang xenon. så vidt jeg kender reglerne, skal der være lygtvasker, samt nivueregulering af lygter(automatisk) men ik sikker

• #3   23. jan 2011 min kami´s far købe en bil uden xenon (det var extra udstyr da han købte den) efter han havde havde prøvet at køre med xenon i en taxa ville han også selv havde det på sin. ville koste 25000kr at få monteret lovligt på den.. kostede 3000kr mere at købe bilen fra ny med det så det ka ndårligt betale sig... kør forbi din lokal plade smed de har nogle kodrenge tricks som er svære at forklare

• #4   23. jan 2011 Jeg tog noget sytråd og lagde sammen et par gange og "savede" bogstaverne af, og så rensede lakken for rester bagefter.

• #5   23. jan 2011 Har eftermonteret original xenon på min G5'er
    Lygterne købt på ebay, og højdejustering ved kufatec.de (mener også de har til seat)

Det endte omkring 10k for såen en omgang. Originalt kostede det omkring 30k at få fra fabrik.

• #6   23. jan 2011 ja lars men hvad sku du havde betalt xtra hvis du valgte det da bilen var helt ny? bare af nysgereighed

• #7   23. jan 2011 varmepistol også træk det af og poler bagefter gjorde jeg på min og det duede perfekt.

• #8   23. jan 2011 Som de andre siger, en varmepistol eller en hårtørrer, men pas på med ikke at varme for hårdt, det kan skade lakken, og temperaturforskellen er heller ikke så god, så jeg ville vente til jeg kunne stå i en opvarmet garage, eller til sommer hvor bilen alligevel er varm.

Derefter skal det bare poleres lidt.

Kommentér på:
HJÆLP TIL ALTEA!

Annonce