{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  værdi på min bil?
  • #1   24. jan 2011 10.000,- ?

• #2   24. jan 2011 jaja tro på det er der andre der er lige så useriøse og halvhjernede som ovenstående så må i gerne smutte

• #3   24. jan 2011 tag det lige roligt mester jeg spørger efter noget da jeg gerne vil vide hvad jeg kan forvente... der er ingen grund til at tale sådan

• #4   24. jan 2011 desuden er den her ekstremt fin der er ikke noget at sætte en finger på

• #5   24. jan 2011 Haha.. Slap af med din gamle spand mads p, jeg var jo ikke ude på at fornærme dig. Men kig lige hvad 10-15 år nyere biler koster.

• #6   24. jan 2011 en gammel sportline fra 89 med 300.000 km på bagen... 18-23.000 kr vil være mit bud hvis du er lidt heldig. Det er hverken den model eller det mærke der er mest salg i som tingene står.

• #7   24. jan 2011 min er MEGET finere en den du viser der

• #8   24. jan 2011 man vil ikke være en idiot hvis man køber den til den pris og snydt bliver man heller ikk

• #9   24. jan 2011 Den mangler en del udstyr.

Den kan jo koste alt mellem 10-40.000- det svære er at finde køberen til den.

Men tror ikke du for mere end 20,000,- men ellers en af verdens bedste biler.

• #10   24. jan 2011 ville nok sige max 20k uanset hvor fin den er kan den ikke løbe fra alderen 22 år er altså rigtig gammeltgammelt, og foruden skal man også til at male en bagkofanger man o man, 40k for en 22år gammel bil tja som hartmann skriver den sidste idiot er ikke født endnu

• #11   24. jan 2011 Som udgangspunkt vil jeg give de andre ret. Den er 22 år gammel, den sluger meget brændstof, den er forholdsvis dyr i forsikring og vægtafgift (ja, 2200 kr/halvår er dyrt idag).

Mange kan ikke forsikre en 6 cylinder Mercedes, uden at de skal ofre en halv arm.

Det er en meget lidt populær bil. Og den kan ikke løbe fra alderen, så jeg vil også sige maks 20.000 kr.

Selv nyere Mercedes-Benz fås for næsten de samme penge. Og mange andre biler med mere udstyr, nyere og med bedre brændstoføkonomi.

Idag er store, ældre biler ikke det nemmeste at sælge.

Derudover får du svar som du spørger. Hvis man spørger på forum, og dermed næsten reklamerer for sin annonce, så må man forvente at man får et realistisk svar. Vi kunne jo også alle sige at du kunne få 100.000 kr for den, men det blev den ikke solgt af...

Kommentér på:
værdi på min bil?

Annonce