{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  POLITI SCANNER.??
  • #1   24. jan 2011 Der er da en sms system en eller andet sted kan jeg huske hvor der var rigtig mange tilmeldte der advarede folk

• #2   24. jan 2011 jeg vidste bare ikke om der findes en som kan indfange noget signaler som kun politiet har på deres radio, man skulle mene at politiet har et signal der altid er tændt i alle biler, For det ville jo være dejligt for unge som kun har 2 klip at tage af

• #3   24. jan 2011 kan godt være jeg lyder som en der aldrig gør noget galt nu, men er kun 22 og køre selv lidt for stærkt nogen gange, men havde også kun 2 klip til at starte på og har stadig ikke fået et klip.. kør ordentligt så skal du ikke spekulere på de klip.. hvis du køre lidt for hurtigt får du trods alt kun en bøde.. så hvis du får et klip så har du selv bedt om det..

• #4   24. jan 2011 Jaja. Det er fint nok og det hele, Men det var ikk et svar på mit spørgsmål

• #5   24. jan 2011 Er der ikke noget med at scannere ikke virker mere efter de er gået over til digitalt radio system?

• #6   24. jan 2011 pas, men der er bortset fra det til Android mobilerne en app der gør at man kan undgå politi bilerne, eller til iphone 4.. jailbreak mobilen hent Navigon.. den advarer mod fx stærekasser osv.. undgik selv en bøde da den advarede mig mod en stærrekasse oppe ved roskilde :)..

og den har også advaret mig mod kassevogne 2 gange så det virker, men om det virker HELE tiden kan jeg desværre ikke svare på ..

• #7   24. jan 2011 Det er vist kun i KBH at de kører digitalt... Ved at scannere virker i og omkring silkeborg ihvertfald - og nej, de advarer ikke om fotovogne osv. Der findes ikke noget grej der umiddelbart kan gøre det. Faste fartkameraer kan man få udstyr til at advare om, men ikke de periodiske kontroller. Her findes så istedet diverse sms kæder/services.

• #8   24. jan 2011 okay. har i erfaringer med sms service.?

• #10   24. jan 2011 stærekasserne er "pillet ned" igen... Eller det vil sige at der er ikke kamera i mere.

Mener de venter på et afgørende OK til at gøre ordningen permanent.

• #11   24. jan 2011 Morten: Snedigt... men 1500 pund, så var man nødt til at køre tæske råddent smiley

• #12   24. jan 2011 Undslyld,? Jeg forstår ikke en skid engensk. Hvad var det lige den gjorde ved de cameraer..?

• #13   24. jan 2011 i odense gik po over til det nye digitale system SINE pr 1.1.11.
    tror efterhånden snart det meste af dk er med, så i disse områder med SINE kan scanner ikke bruges til at aflytte mere.
    branchen regner faktisk ikke med at der blir lavet noget der kan aflytte det nye system.

Kommentér på:
POLITI SCANNER.??

Annonce