{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.836 visninger | Oprettet:

lasermåling uden at blive stoppet ? {{forumTopicSubject}}

hej Bg.

var lidt sent på den her til morgen. så det gik lidt stærkt.
så kommer jeg ind på et stykke hvor det er meget tåget så jeg bremser ned. men ikke nok ned er jeg 100% sikker på. og der inde i vejsiden stod der 3 gule veste og en superb. de stod godt nok 3 om laseren og kiggede på den,så ved ikke om der var noget galt. men ingen satte efter mig og blev ikke vinket ind og kørte lige så stille forbi dem.

men skal de stoppe en på stedet ? der var ingen blitz og de stod alle 3 lige bag ved bilen så den kunne ikke filme.

nogen der ved noget om sådan noget. så jeg kan få lidt ro i sjælen smiley ved ikke hvad farten var fra da de kunne måle kun at det var for hurtigt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lasermåling uden at blive stoppet ?
  • #1   25. jan 2011 Så længe de alle 3 stod om den har de ikke målt dig. de stopper en på stedet. eller sætter motor cyklen efter dig. så du har været heldig. foto tages kun med blitz. og så du ikke i tvivl.

• #2   25. jan 2011 De er nok ude at teste deres nye tågekamera uden blitz, det bliver sgu nok dyrt smiley Ej, du slap nok med skrækken denne gang, ellers havde de stoppet dig, hvis de havde haft en lazer måling på dig..

• #3   25. jan 2011 du har været heldig.. hvis du havde kørt for stærkt havde de helt sikert sat efter dig

• #4   25. jan 2011 tænkte jeg også de stod og rodet med den smiley de så også sjove ud i hovedet da jeg kørte forbi. men kørte så langsomt på det tidspunkt at de nemt havde kunne vinke mig ind. men så ingen blive stoppet hverken mig eller andre smiley så måske har den drillet smiley der var også to spor så de kan havde målt en anden.

men dejligt med lidt ro i sjælen smiley for der var 100 % ingen blitz og kørte max 80-90 da jeg kørte forbi dem. men der stod jeg også på bremsen smiley

men en lære streg fik jeg ! så deres tid var IKKE spildt hehe smiley der skal gå lang tid før jeg køre forstærkt igen smiley

• #5   25. jan 2011 Ved laser måling skal de stoppe dig, da der er føregenkendelses krav på hastigheds målinger.

Ergo skal de stoppe dig på stedet eller have et billede eller video der viser det er dig.

Du slap med skrækken.

• #6   25. jan 2011 skønt smiley for det var en normal laser på en 3 fod så det ud til smiley men vender lige tilbage og advare andre hvis jeg høre noget efterfølgende ;D

tak for at hjælpe med at give ro i sjælen smiley goddag !

• #7   25. jan 2011 Så kan du også bare lære at køre i ordenlig tid smiley
    Var HG blokken nice idag? smiley

Kommentér på:
lasermåling uden at blive stoppet ?

Annonce