{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.379 visninger | Oprettet:

relæ til xenon {{forumTopicSubject}}

Hej mit xenon lys tænder ikke altid når jeg starter bilen, så jeg skal selv dreje på kontakten, fik af vide herinde jeg skulle købe et arbejdsrelæ til det, så det har jeg gjort. og har lige hurtigt set på det, men kan ikke helt se hvordan det skal sættes til. Er det kun til den ene pære det her relæ i linket eller er det til begge pære/ballaster?

http://everlight.dk/xenon-tilbehoer/arbejdsrelae/arbejdsrel-til-xenon-kit.html

(der medfølger ingen manual)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  relæ til xenon
  • #1   26. jan 2011 Hvis det er et arbejdsrelæ ville jeg sætte det til at den skal tænde for relæet når der er strøm der ved forlygterne. Og så får xenon balsterne strøm fra batteriet direkte igennem relæet..

    Ved dog ikke om du skal lave det sådan smiley Bare et bud smiley

    Men burde da godt kunne fikses med et par relæ du selv har købt? smiley


  • #2   26. jan 2011 på et normalt arbejds relæ er der følgende 4 ben
    som jeg ville forbinde sådan her til xenon

    30 fra batteri +12v med en sikringsholder med en 20amp sikring
    85 Stel enten på batteri eller et passende sted i nærheden af relæ
    86 styrestrøm fra +ledningen fra din org pærestik der før gik på din forpære
    87 til + på dine xenon ballaster hvis du laver det i 1½ kvd ledning kan du sagtens sno 2 sammen og klemme en alm blå hunstik på den

    Stel fra dine ballaster kører du bare på hvor den org pære får stel i lygten.,

    ¨så sku du gerne have løst problemt .

    thansen har et sæt relæ til extra lygter til en 100mand det virker fint til formålet .


  • #3   26. jan 2011 Men nu har jeg købt det relæ sæt ved everlight jeg linker til?

  • #4   26. jan 2011 Tror den er lige til at forbinde smiley
    Du kan se selv den har nogle indgange til lygtestik agtig og 2 sorte ledninger med kabelsko smiley Så tror sku ikk du får nogle problemer med den smiley


  • #5   26. jan 2011 Okay er de 2 sorte ledninger til stel? de går ind i 2 af de stik der er der og så er der en rød ledning der går til relæ'et med en sikring imellem, det er til plus ikke? og så er der 1 stik mere der går til kl 30 og 87, hvad er det til?

Kommentér på:
relæ til xenon

Annonce