{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

ødelagte chrome fælge? {{forumTopicSubject}}

Hej Bg smiley

Jeg har desværre nogle velocity 18* chrome fælge, chromen er begyndt at falde af bag på og de irre rigtig meget smiley hvad kan jeg bedst gøre? slibe det af og få dem malet i en farve?

Hvad kan jeg ca. få hvis jeg vil sælge dem som de er nu, har nemlig ingen anelse over hovedet!!

Fortsat god dag smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ødelagte chrome fælge?
  • #1   30. jan 2011 prøv at reklamere dem? hvor gamle er de...

• #2   30. jan 2011 De er 2 sæsoner gamle, ja har godt tænkt på det, men har ingen anelse om hvad jeg nogenlunde skal sætte prisen på

• #3   30. jan 2011 Vis du vil ha nogen håb om at få krom fælge dækket under garenti skal de ha været vasket efter hver gang bilen har kørt...fik jeg ihvertfald at vide med nogle gamle 18" jeg havde som var iret

• #4   30. jan 2011 det passer ikke... hos os var der en kunde der havde købt nogen chrom fælge i sammenhæng med køb af ny bil... efter noget tid begyndte chromen at skalle af, der erstattede vi fælgene...

• #5   30. jan 2011 regner slet ikke med at få dem dækket, for har nok ikke vaske dem så tit som jeg havde burde.. de er vaske mindst 1 gang om ugen.. men sådan er det. nu vil jeg bare sælge dem og købe nogen andre.. men må prøve at lave en annonce og se om nogle kunne være interesseret

Kommentér på:
ødelagte chrome fælge?

Annonce