{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hey bg har et spørgsmål til projekt
  • #1   1. feb 2011 Jeg tror det er en hobby for de fleste..

og så gider man heller ikk vente på det offentlige når de alligevel ikk kan finde ud af at holde tiden, og alle de mennesker som er i vejen.. pyha...

• #2   1. feb 2011 hvis man skulle tage bussen, for langt at gå, ergo bil.
    bussen, den går på de mest mærkelige tidspunkter og passer ikke ind i timingen.
    at cykle er da usundt.

bare mine meninger

• #3   1. feb 2011 jeg tager bilen i skole, men det er kun fordi det er meget nemmere, begrund af de skæve busser i fredericia, men jeg har fået afvide af mange "ældrere" at de tager bilen på arbejde, fx tager det en halv time vær dag, og på den halve time, når de er vågne op om morgenen, og tænke dagen igennem når de køre hjem, måske også for at stresse ned

Hilsen M. Jensen !

• #4   1. feb 2011 mange tak til jer begge men allan c den sidste er vidst ikke helt korrekt men tak

• #5   1. feb 2011 Ja, Nu bor jeg på Bornholm, Der skal man ha bil for bussen er dyr, kører kun hver time og hver anden time i weekenderne,
    Bilen er ogs blevet et status symbol, jo federe bil, jo flere penge ser du ud til at ha, stort anlæg, nice fælge.

Plus at det jo er en genial opfindelse, man får meget mere frihed ved at ha en bil.

• #6   1. feb 2011 Nu er jeg selvstændig. Så bus eller lign. kan slet ikke bruges i mit tilfælde.

<b>AJay

• #7   1. feb 2011 Ska jeg ind i centrum så cykler jeg hvis der er godt vejr... ellers kan jeg godt finde på at tage bussen... Ska jeg flere steder tar jeg bilen.

Men ja, skal jeg besøge familien så er det ganske enkelt belastende med det offentlige... Først bus i 20 min, tog i 40 minutter og så enten blive hentet eller tage en ny bus.... Så hellere tage bilen!

• #8   1. feb 2011 mange tak for jeres svar

• #9   1. feb 2011 Bilen gav mig langt større frihed. Er ikke afhængig af bussen, som kun kører hver time (når man er heldig), og så er det væsentligt billigere at køre 10 km i skole. (koster ca 8-9 kr i benzin vs bus kostede 32 kr sidst jeg kørte med dem. Prisen er sat op efterfølgende) :S

• #10   1. feb 2011 Hader busser og tog..

Hadder at sku stå op fordi der ikke er plads. Hvor langt kan man ikke nå i bil på de 10 min bussen er forsinked?

Hvad med de 20 min toget er forsinked??

I bil kan man komme langt på 20 min.

Uanset hvor dyrt benzin bliver eller diesel vil jeg altid købe det alligevel..

Bilen er her hos mig også en hobby, så derfor søger jeg job som ikke er omkring hjørnet, vil gerne ud og slappe af i min bil imens jeg køre..

• #11   1. feb 2011 tak for jeres svar alle sammen

Kommentér på:
hey bg har et spørgsmål til projekt

Annonce