{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.114 visninger | Oprettet:

Hvilken bil? {{forumTopicSubject}}

Jeg er nu blevet udlært og lønen dermed blevet lidt mere acceptabel.
Det betyder jo så nok at der i fremtiden skal investeres i en anden bil en den nuværende Citroën picasso Van.

Men jeg er i totalt vildrede om hvilken bil jeg egentlig går og kigger efter.
Jeg er en smule outdoor menneske, og selvom den næppe vil blive brugt særligt meget til formålet vil jeg utrolig gerne have en 4x4.

Så tænker jeg også lidt i retning af en kassevogn, da jeg i mit daglige arbejde har sådan en at det bare føles rigtigt når jeg sætter mig op i denne halvstore kassevogn, men som 4x4 kommer den bil nok heller ikke særlig tit til sin ret, selvom jeg i min nuværende varebil har været glad for pladsen.
Lige nu har jeg dog mulighed for at låne en boogietrailer på arbejdet, så endnu engang er kassevognen nok overvurderet

Endeligt har jeg også kigget på nogle almindelige små personbiler, da jeg nok indimellem godt kan savne de ekstra pladser (og graden af luksus, som man jo må leve med er begrænset i en aldre 4x4 eller kassevogn af nyere dato)

Her har jeg kigget på en honda civic jeg vil hente i tyskland fra 06.
En Seat Ibiza 07 jeg også kunne finde på a kigge efter i tyskland. Den næst-seneste polo, eller den gamle golf 5 som nok også skulle hentes fra tyskland.

Er der nogen der har erfaringer med de nævnte biler eller har andre gode forslag til alternative biler? Eller måske vil råde til hvilken type bil der nok er bedst til mig?
Alle biler skal helst være Diesel smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken bil?
Kommentér på:
Hvilken bil?

Annonce