{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.966 visninger | Oprettet:

Problem efter mont. af solfilm {{forumTopicSubject}}

Jeg fik monteret solfilm i mine sideruder foran her i mandags, og det bliver bare værre og værre at se ud af..

I mandags var det fyldt med luftbobler, og det sagde han gik over efter en døgns tid

Så her idag, så var det som at nogen havde sleben min rude med sandpapir, den var helt hvid, og må jo ikke kører ruden ned, ellers skubber jeg filmen..

Så jeg fik den ned på arbejdet, og stillet indenfor fra 7-16, og så kunne jeg da se ud af ruderne igen, men nu er der bare en masse små klarer bobler under filmen.

Nogen der har oplevet det samme ?
Dem der har monteret det siger det er pga. vejret ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem efter mont. af solfilm
  • #2   2. feb 2011 der er jo stadig vand under filmen fra monteringen... og det fryser nok i det kolde vejr... det vl så gøre at det er svært at se ud af ruderne..

det burde være væk efter en uges tid i 15+ grader... luftboblerne skal der ikek være, men små bobler af vand kan godt forekomme, men vil for det meste forsvinde også..

• #3   2. feb 2011 Jeg vil ikke skrabe på dem, da det er garanti på det smiley Kender firmaet godt, og han har lavet solfilm for mig før og ved mange andre..så han skifter det gerne hvis det bliver ved

Men jeg har bare ikke muligheden for at stille den ind så længe ad gangen, den holder udenfor hele tiden

• #4   2. feb 2011 Lyder virkelig som en dårlig montering smiley jeg monterede selv solfilm i mine forreste side ruder for en måneds tid siden og de er sq helt fine... jeg vil køre op til ham som har monteret det og brokke mig smiley

• #5   2. feb 2011 Han vil bare gerne lige give det en uge, da det er en ny speciel sæbe han bruger..

Men ja, det er nok forbi den holder udenfor, for det siger de andre solfilm firmaer jeg har snakket om at den skal stå 2-3 dage i 20 grader + - gerne i direkte sollys før man kan se om det er gjort ordenligten, også må man ikke kører ruden ned før der er gået 7 dage

• #6   2. feb 2011 Det var satans..men fik også sådan noget film i så man kan ikke smadre ruden..ruden giver sig bare, så kan slå på ruden med en hammer uden den går i stjerner, men det var der ingen problemer i at få tørt

• Cordes -
    Cordes - Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 2 Svar: 17
    #8   25. feb 2011 Hej Casper.

Det er helt normalt at vinduerne kan blive mælkehvide. Det er vandet der fordamper efter monteringen. Det kan være et tegn på at det er en god solfilm. Metalliserede solfilmstyper (de dyreste) oplever man det oftest på, så giv ham lige en chance med det vejr vi har. Hvis du har fået monteret en sikkerhedsfilm, så er tørretiden noget længere.

Hvis der er luftbobler, eller skidt, er det noget helt andet, så skal det laves om. Luftbobler kan ikke fjernes hvis det først har tørret.

Kommentér på:
Problem efter mont. af solfilm

Annonce