2.966 visninger
|
Oprettet:
Problem efter mont. af solfilm {{forumTopicSubject}}
Jeg fik monteret solfilm i mine sideruder foran her i mandags, og det bliver bare værre og værre at se ud af..
I mandags var det fyldt med luftbobler, og det sagde han gik over efter en døgns tid
Så her idag, så var det som at nogen havde sleben min rude med sandpapir, den var helt hvid, og må jo ikke kører ruden ned, ellers skubber jeg filmen..
Så jeg fik den ned på arbejdet, og stillet indenfor fra 7-16, og så kunne jeg da se ud af ruderne igen, men nu er der bare en masse små klarer bobler under filmen.
Nogen der har oplevet det samme ?
Dem der har monteret det siger det er pga. vejret ?
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 3 Emner: 307 Svar: 7.762
det burde være væk efter en uges tid i 15+ grader... luftboblerne skal der ikek være, men små bobler af vand kan godt forekomme, men vil for det meste forsvinde også..
mar 2007
Følger: 145 Følgere: 120 Biler: 12 Emner: 257 Svar: 7.240
Men jeg har bare ikke muligheden for at stille den ind så længe ad gangen, den holder udenfor hele tiden
feb 2007
Følger: 106 Følgere: 109 Biler: 3 Emner: 71 Svar: 2.169
mar 2007
Men ja, det er nok forbi den holder udenfor, for det siger de andre solfilm firmaer jeg har snakket om at den skal stå 2-3 dage i 20 grader + - gerne i direkte sollys før man kan se om det er gjort ordenligten, også må man ikke kører ruden ned før der er gået 7 dage
mar 2007
aug 2010
Følger: 2 Svar: 17
Det er helt normalt at vinduerne kan blive mælkehvide. Det er vandet der fordamper efter monteringen. Det kan være et tegn på at det er en god solfilm. Metalliserede solfilmstyper (de dyreste) oplever man det oftest på, så giv ham lige en chance med det vejr vi har. Hvis du har fået monteret en sikkerhedsfilm, så er tørretiden noget længere.
Hvis der er luftbobler, eller skidt, er det noget helt andet, så skal det laves om. Luftbobler kan ikke fjernes hvis det først har tørret.
Problem efter mont. af solfilm