{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

salgsannoncer.. {{forumTopicSubject}}

folk fatter bare ingenting.. samtlige annoncer herinde hvor folk tydeligt har skrevet ingen bytte, er der altid nogen der spørger om de vil bytte med et eller andet, og når folk så skriver kun bytte, er der satme spørgsmål om kontant pris?? er det bare omvendt marked det her inde, eller provokerer de bare??

som nævnt så mange gange før herinde, er det sgu ikk andet end et børnegalleri, med flere scooter fjæser på bg end der er bilnørder..
fortsat god aften smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  salgsannoncer..
  • #1   3. feb 2011 Ja nu er jeg så i tvivl om, hvad du faktisk vil med dette indlæg?
    Er helt enig med dig i, at der er mange som prøver at få byttet diverse, selvom der står andet i annoncen, men det er vel et problem mellem sælger og den som henvender sig?

    "som nævnt så mange gange før herinde, er det sgu ikk andet end et børnegalleri, med flere scooter fjæser på bg end der er bilnørder.."
    Den udtalelse syntes jeg mest af alt, bare er uintelligent, for hvis det er et for stort problem, står det frit for folk at benytte:
    http://www.bilgalleri.dk/html/gal_sletkonto.asp

    Men som jeg startede med at skrive, forstår ikke helt hvad du vil med indlægget ;o)


  • #2   3. feb 2011 Det er lidt træls at folk ikke bruger et minut eller to før de bare skrive -"Min ?"
    .. især når der står ikke bytte eller det ikke opfylder de krav man stiller.


  • #4   3. feb 2011 tjaa...sådan er folk nok bare...hvis folk bare gad bruge 20 se på at læseog forstå istedet for at gøre som de passer dem...men eftersom det er et frit forum gør folk præcis som de lyster.

    "hvorfor gør admin aldrig noget" tuder folk så over.....åhhhh no no no, efter2½ år som admin var den dyreste lektie at INGEN herinde ønskede at få af vide af admin var de måtte og ikke måtte...folk skaber sig som børnehavebørn, vræler og påkalder sig ytringsfrihed, krænkede rettigheder, magtliderlige Haere lalalalaal...i min verden er det eneste admin kan herinde tydeligt må udføre er overgreb på småbørn

    sorry for OT....


  • #5   3. feb 2011 og alle dem der læser ovenståede er nok præcis så skyldige som de 2 grupper af brugere, trådstarter sigter efter samt jeg hentyder til smiley

    men når tråde som disse er i forum er det alle "de andre"...


Kommentér på:
salgsannoncer..

Annonce