{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ved at bytte min E10 til E30
  • #1   8. feb 2011 Ja det er en m10 med kæde....

    Den skal ikke tikke som en m20....

    Tjek rust disse steder:

    Under gulvtæppe ved fødder ved forsæder
    under batteri
    ed nrplade lys
    ved plade mellem baglygter
    under forruden i hjørnerne


  • #2   8. feb 2011 okay super pede takker. hva mener du med som m20 ? så en m10 skal eller hva ?

  • #3   8. feb 2011 det er en M10 motor, den går med kæde
    - det er mekaniks vippetøj, så de tikker lidt, hvis de er slidte

    men i bund og grund en RIGTIG stærk motor!
    - væsentligt stærkere end M20'eren (6benet 12v)

    ellers er der rust, som nævnt ovenfor - check lige hjulkasser
    de kan godt være noget medtaget også.

    og så løftepunktrene foran (sidder lige bag forhulet)

    - mht bagtøjet på sådan en gammel vogn,
    - tja' så kører de jo som besatte, hvis det ikke runger og hyler
    så er det bare kør - de vil dog gerne smide lidt olie, hvis de er
    ved at være gamle og slidte.. men det jo så til at se smiley


  • #4   8. feb 2011 En m20 motor det er den motor der ligger i alle 6 cylindrede e30'er, dvs 320, 323 og 325i/e.... Og den motor tikker voldsomt, også når den kører som den skal.... En m10 må gerne sige lidt, men det skal slet ikke være lige så slemt som i en m20....

Kommentér på:
Ved at bytte min E10 til E30

Annonce