538 visninger
|
Oprettet:
Ved at bytte min E10 til E30 {{forumTopicSubject}}
Det en 1.8i fra 85.. kan det passe det hedder en m10 motor som køre med kæde som aldrig skal skiftes ? andre ting jeg skal tænke over ved godt det med bagtøjet ellers andet ? og skal sådan en tikke lidt i motoren?
jul 2006
Følger: 22 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 197 Svar: 3.269
Den skal ikke tikke som en m20....
Tjek rust disse steder:
Under gulvtæppe ved fødder ved forsæder
under batteri
ed nrplade lys
ved plade mellem baglygter
under forruden i hjørnerne
jul 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Biler: 1 Emner: 21 Svar: 37
apr 2006
Følger: 11 Følgere: 31 Biler: 3 Emner: 2 Svar: 789
- det er mekaniks vippetøj, så de tikker lidt, hvis de er slidte
men i bund og grund en RIGTIG stærk motor!
- væsentligt stærkere end M20'eren (6benet 12v)
ellers er der rust, som nævnt ovenfor - check lige hjulkasser
de kan godt være noget medtaget også.
og så løftepunktrene foran (sidder lige bag forhulet)
- mht bagtøjet på sådan en gammel vogn,
- tja' så kører de jo som besatte, hvis det ikke runger og hyler
så er det bare kør - de vil dog gerne smide lidt olie, hvis de er
ved at være gamle og slidte.. men det jo så til at se
jul 2006
Følger: 22 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 197 Svar: 3.269
Ved at bytte min E10 til E30