{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang. fælge {{forumTopicSubject}}

Jeg har en ven der gerne vil have et sæt 17" eller 18" fælge på hans Golf 4 1.8 20V her til forår. Og jeg har så fået til opgave et se hvad der er at finde af fælge til sådan en. Mit spørgsmål lyder så følgene.

Er det muligt at sætte et sæt 8x18" fælge på sådan en, med ET mål omkring 32-38, og med evt. 225/40-18 dæk på?

Golf'en er sænket ca. 40 mm, hvis det er noget der skal tages højre for. Grunden til jeg spørger er for jeg ikke lige kender så meget til Vw modeller og de ville være irriterende hvis nu der kom sådan et sæt på og så de ville tage på i skærme med ujævn vej eller når man drejer eller noget i den stil.

Håber der er nogle der lige vil skrive hvis de selv har haft sådan en størrelse hjul på deres Golf 4 eller evt. har andre erfaringer med det smiley

Fortsat god aften smiley
// Andreas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang. fælge
  • #2   14. feb 2011 Har set én med 20" på, så 18" er intet problem. Jeg har kørt både med 18" og 19" på min uden problemer. Men som Morten skriver, så kig da galleriet igennem og se hvordan det ser ud på de forskellige og se om de har sænket osv.

  • #3   14. feb 2011 Super, prøver lige at tage et kig rundt på galleri'et.
    Men lyder da til det ikke er ngoet problem at få et sæt 18" under dem så smiley

    Tak for de hurtige svar.

    // Andreas


Kommentér på:
Spørgsmål ang. fælge

Annonce