{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.466 visninger | Oprettet:

Toyota Aygo {{forumTopicSubject}}

Jeg har kigget på en toyota Aygo, og jeg ved godt at den ikke er køn, og at der er meget lidt plads i den. Men den er billig i indkøb, og jeg har hørt meget godt om toyota.

Men jeg vil gerne høre hvad i synes om den, ved i noget om holdbarhed, og priser på reservedele osv??
Og er der nogen der har hørt at den ikke er japser hele vejen igennem, for det skal den helst være hvis jeg skal have den.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Toyota Aygo
  • #1   18. feb 2011 nu har jeg arbejdet meget på aygo da jeg var ved toyota, og kvaliteten er virkelig dårlig! regn med nye bremser ved hver 30000km, kobling ved 100000 og vandpumpe inden 60000km. motoren er fra toyota men alt andet er fra Peugeot/citroën

• #2   18. feb 2011 Det er efter min erfaring klart den bedste af alle de 100.000 kr biler der findes.

Udover vandpumpe synes jeg ikke der er mange problemer med den. vandpumpen koster i øvrigt 500 kr, og tager et kvarter at skifte.

• #3   18. feb 2011 i samme prisklasse havde jeg hellere valgt en Picanto - et kæmpe + ved den er at den har en 4cyl motor.. den 3 cyl i aygo larmer a helved til

• Lasse D
    Lasse D Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Svar: 3
    #4   18. feb 2011 Jeg kender da et par toyota ansatte, der ikke kalder en aygo for toyota. smiley

Ps. er selv 112% toyota fan

• #5   18. feb 2011 de har en lidt svag kobling hvis den køres hård men syntes sku det en fin lille bil der faktisk kan blive rimelig frisk at se på... bare man købe en med alt i udstyr... det giver så meget mere komfort og køreklæde...

ville personligt nok ofre nogle 1000kroner på at ombetrække kabinen så den var mere luksus.

men holder mig til de ældre toyota´er... E9-E11 facelift...

• #6   18. feb 2011 Tina J jeg har lige købt en chevrolet spark de har nogle gode tilbud og billige forsikringer

• #7   20. feb 2011 Kan os kun tale godt om Chevrolet Spark.
    Vi kiggede selv på en Aygo, men valgte den fra efter en tur i Sparken.
    Et andet plus er Vejhjælp+ansvar+kasko for 333 kr pr/Md. (12'000 for 3 år)
    Så kan man jo overveje 1.2 motor, så spiller det meget godt.
    Så vil da opfordre dig til at tage en tur i sådan en Chevrolet spark.

Kommentér på:
Toyota Aygo

Annonce