{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.675 visninger | Oprettet:

Angel eyes, Golf 3, Defekt justering? {{forumTopicSubject}}

Hej hej.. Jeg hjalp en kammerat med at montere sådan et sæt for en uges tid siden på hans nyindkøbte Golf 3, og vi monterede begge to uden nogen form for problemer og der er lys og det hele i dem. Så kommer min kammerat i weekenden og siger at vi nok skal have indstillet de lygter for han var træt af og skulle lyse vej for flyverne, kan jeg da sagtens forstå, så vi tager den hjem i vores garage og begynder at kigge på det. Da vi så begynder at skrue på de ''fingerskruer'' der, sker der overhovedet ingenting, det var da underligt tænkte vi. Nå jamen så tog vi det dæksel af der sidder bag i lygten og kiggede rundt inde i lygten med et lille spejl for og så om vi kunne se nogle eventuelle fejl, og sørme ja det var der.. det led der sidder inde i lygten til at holde den stang med kuglen i enden der får lygten til at justere sig op og ned var knækket og de to ting sad ikke engang sammen, og i den anden lygte sad det godt nok sammen, men det kørte bare rundt uden at der sker noget, ligesom om at der er noget der ikke griber fast..

Men nå, min kammerat ringede så til Nv-autodele.dk idag og forklarede dem dette her problem med de forlygter.. Svaret han fik tilbage lød sådan her: At det var vores egen skyld, det var sket under monteringen.

Hmm hvordan kan dette lade sig gøre og komme til at ødelægge det af når det sidder helt inde i forlygten og man kommer ikke engang til at røre ved det når man monterer dem..

Hvad skal man gøre? Synes det er en rigtig dårlig forklaring de kommer med, for det passer ihvertfald ikke.. smiley

Håber der er nogen der kan hjælpe, for de skal vel levere et nyt sæt når det ikke virker.. smiley

Mvh Daniel

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Angel eyes, Golf 3, Defekt justering?
  • #1   21. feb 2011 Hvis de har været tabt med posten eller lign.

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #2   21. feb 2011 Du skal sige til NV Autodele at de skal trække dem tilbage og undersøge sagen.

Da lygterne stadig er dækket af den 1 års garanti vi har i Danmark så er det DEM der har bevisbyrden. Og de kan umuligt bevise noget som helst når de ikke har lygterne så skriv du en pæn mail tilbage om at det kan ikke passe da byrden i at finde beviset som sagt ligger i deres magt og at det er en god sag for forbrugerklagenævnet hvis de ikke gør som den danske købslov siger smiley

De taber intet på at dig og din kammeart bliver efterladt som et par fjolser med det svar... Men skulle det komme længere end imellem jer så skal de nok få fingeren ud fordi det er som sagt en klokke klar sag på deres side

• #3   21. feb 2011 jeg takker for det, så må jeg lige ringe til dem imorgen og forklare sagen.. smiley

Kommentér på:
Angel eyes, Golf 3, Defekt justering?

Annonce