{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til import
  • #1   25. feb 2011 hmm det er da bare at kører ned/over og hente den:)

  • #3   25. feb 2011 du henter den køre til syn og toldsyn det forgår på samme tid, så køre du på skat 3 steder i dk og får den vurderet og betaler afgift og nummerplader, og så er du klar til at køre i en Dansk bil smiley

  • #4   25. feb 2011 Kan se du bor på sjælland, så skal du køre til skat i Tåstrup Der ordner de det hele på en gang smiley

  • #5   25. feb 2011 Davs Anton

    Jeg har selv fået hentet en bil fra tyskland (M5 - E60). Jeg brugte en Importør som selvfølgelig skulle have et beløb for at gøre det, dog ikke voldsomt i forhold til besparelsen. Han kiggede rundt og fandt nogle interessante biler til mig indenfor prisklasse, udstyr, farve osv. - jeg godkendte og han tog ned og kiggede på dem med mekaniker (kostede ikke mere selvom han tog forgæves nogle gange og mekanikeren gennemgik bilerne for alle tænkelige fejl og fik løftet dem op og kigget under dem også osv.)
    Jeg kan klart anbefale ham hvis det skulle være noget og ellers er min pointe at du ikke "bare" skal køre ned og hente den, vognparken i tyskland er ikke altid lige god og du kan hurtigt ende op med en bil som er helt ubrugelig. Ikke sagt det ikke er en god idé, men se dig for først og vær sikker og eventuelt hvis du har en mekaniker ven eller selv kan lidt så vil det være guld værd. smiley


Kommentér på:
Hjælp til import

Annonce