biler uden afgift {{forumTopicSubject}}
er det kun mig der er træt af at sidde og bigge efter en bil og når man så går ind og kigger på en så er den uden afgift og tit står det slet ikke i annoncen hvorfor laver de ikke en annonce side for sig selv i marked der hedder biler uden afgift så man ikke spilder sin tid de har så travlt med at man ikke må genposte sine annoncer her inde for det spilder folks tid biler uden afgift er lige så meget spild af tid men det er nok ønsketænkning da hjælpe-admins ikke gør deres job nogle folk bliver frosset konstant mens andrer kan gøre hva det passer dem og selv hvis man gør opmærksom på noget der er imod reglerne sker der ikke noget så at ønske en borbedring af siden er nok spild af tid
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 63 Biler: 10 Emner: 66 Svar: 123
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 63 Biler: 10 Emner: 66 Svar: 123
feb 2009
Følger: 26 Følgere: 146 Emner: 283 Svar: 4.890
Det jo helt ulæseligt.
dec 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 2 Emner: 63 Svar: 404
aug 2008
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 80
Er det kun mig der er træt af at sidde og kigge efter en bil, og når man så går ind og kigger på en, så er den uden afgift. Hvorfor laver markedet ikke en annonceside for sig selv, der hedder biler uden afgift, så man ikke spilder sin tid. De har så travlt med at man ikke må genposte sine annoncer herinde, for det spilder folks tid. Biler uden afgift er lige så meget spild af tid, men det er nok ønsketænkning da hjælpe-admins ikke gør deres job. Nogle folk bliver frosset konstant, mens andrer kan gøre hva det passer dem, og selv hvis man gør opmærksom på noget, der er imod reglerne, sker der ikke noget. Så at ønske en forbedring af siden er nok spild af tid.
aug 2008
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 80
feb 2007
Følger: 87 Følgere: 87 Biler: 10 Emner: 73 Svar: 504
ville så sige jeg kan snildt læse det
aug 2009
Følger: 32 Følgere: 30 Biler: 5 Emner: 1 Svar: 1.303
1-0
biler uden afgift