{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

Golf 4 sprunget af krystimon bombe. {{forumTopicSubject}}

Fuck hvor nedren for en af mine venner.
han fik lige et chok ovre at se sin helt nye golf 4 til 220.000 kr som var sprunget i luften med en krystimom bombe. dog har en kasco på den og han får det hele forsikret på den.. har ikke fundet dem som har gjordt det men vær helt sikkert på at der bliver klippet finger når vi finder ud af det.

billeder han ses i min profil som nogle af de sidste bileder

Sølv grå golf 4

fronten er sprunget op motoren er trykket ned og airbagen har givet sig. den kan ik starter eller køre højre forhjul er flad kofangeren i venstra side har givet sig.
ruden er 2tal smadret.

Føj siger jeg bare dem som har gjordt det brude skamme sig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 4 sprunget af krystimon bombe.
  • #1   2. jan 2006 Hold da kæft..
    Tænk at folk kan få sig til sådan noget..
    En skam at se så flot en bil bare blive ødelagt af, fordi nogen har ondt i røven..

Gajhede

• #2   2. jan 2006 wowwowowowowowwwwwoooooowwww :D? sikke en hottie

• #3   2. jan 2006 Det ser meget vilder IRL end på de billeder man kan se nede i motoren at den er trykket ned af og fronten bar er oppe,

fatter heller ikke folk nu tildags.

billeder er taget med simon P´s digital cam. idag

• #4   2. jan 2006 Folk laver sku nogen underlige ting nogen gange..
    Men ingen undskyldning overhovedet..

De skulle fandme have lov til at betale pisset selv..

• #5   2. jan 2006 kan kun ryste på hovedet af folk som ingen jerne har.

kunne forstår hvis det var en inkøbsvogn de have gjodt det med eller noget andet ligegyldigt,

• #6   2. jan 2006 Dyb medfølelse med ejeren. Hvad fanden sker der for folk

• #7   2. jan 2006 Jonas S / Superman

Spørg dem som kan finde på sådan noget.. smiley

der er fuld kasco på bilen.

• #8   2. jan 2006 For satan da :o( Det ser sQ noed vildt ud, føler sQ med ham !!

Blir den meldt total skadet så ?

• #9   2. jan 2006 Zorba - Selvom der er kasko på, synes jeg fandme det er noget lort smiley Det er jo heller ikke fedt at komme ud til ens bil, der halvt er sprunget til atomer... Straffen i Dk er for lav når det gælder mange ting...

Hærværk
    Voldtægt
    Tyveri
    Mord
    Incest

Og ja... Stortset hver eneste punkt der er i den danske lov smiley

• #10   2. jan 2006 Jonas S / Superman

Er 100 % enig med dig.
    men som simon p skriver sket er sket. ja.

Steven M.

da jeg snakkede med ham på tanken sagde han den ville blive meldt 2tal skadet
    men ved det ikke med 100% sikkerhed.

• #11   2. jan 2006 Ja men det kan fandme ik være rigtigt at man som 21årige eller hvor gammel man nu lige er, nærmest SKAL have kasko på sin bil for at undgå at skulle betale sådan noget ud af egen lomme...for det er sgu ik helt billigt med det kasko...og SLET IKKE når man er ung..

• #12   2. jan 2006 han er lige fyldt 18 og har haft bilen i ca 2 mdr.

han betaler ca 25.000 om året.

• #13   2. jan 2006 Folk mister bare TOTAL hjernen i visse situationer!- Her var det så nytårs aften en eller flere personer ikke kunne styre af misundelse eller bare ren og skær dumhed!
    Min faster og deres vogn fik også noget den ikke kunne tåle nytårsnat- den udbrændte så bare total!! (stod tæt op af huset og havde nær taget det med)... KÆFT jeg bliver harm over den slags "drengestreger"!

• #14   2. jan 2006 Ja, det er satme latterligt, at folk ser med andre øjne på hærværk nytårsaften!

Helt ærligt... springe biler i luften og brænde biler... hvad tænker folk på???

- Små hjerner, små fornøjelser....

• #15   2. jan 2006 Jamen forstår ikke sådan nogen mennesker..
    Hvorfor ødelægge andre folks ting af??
    Hvorfor kan folk ikke tænke længere end at der vil sidde en der meget ked af at komme ud og se sin bil sådan..
    Hvis det var hævn overfor noget jeres makker har gjort, så er det jo en anden ting, men hvis man bare kommer forbi en tilfældig bil og tænker "der står sku en lækker vogn, lad os springe den i luften??"
    Så har man jo overhovedet ikke noget at flytte med..
    Har sku ikke ondt af sådan nogen mennesker, det må jeg sku ærligt indrømme, det er synd for dem det går ud over, ikke dem der laver lortet!!

• #16   2. jan 2006 Og som Brian skrev
    - Små hjerner, små fornøjelser....

Længere er den jo ikke..

• #17   2. jan 2006 det der er ikke nødvendigvis en krys bombe.. det der kan sagtens være en alm sejlgarns bombe.. havde det været en håndbold som vi kalder det, ville der ikke være meget rude og køler tilbage.. tro mig.,.. har prøvet på en skrot bil hos en af mine kebendte.... det ser ikke så slemt ud synes jeg ..
    '
    men stadig fuldstændigt sindssygt at folk gør sådan noget.. det er jo absurd så lide respekt der er lige pt---

• #18   2. jan 2006 Hehe....
    Jeg synes i skal snakke med drengerøvene i den her tråd:
    http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=77923
    ... For de synes det er fedt at rende og springe ting i luften nytårsaften...
    Og det er vel ligemeget om man springer en postkasse, en aviscontainer, en lygtepæl eller en bil i luften?

Kommentér på:
Golf 4 sprunget af krystimon bombe.

Annonce