{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.469 visninger | Oprettet:

golf 3 - GTD vs. TDI {{forumTopicSubject}}

Hvad er den store forskel her, det er jo begge 1,9 ved dog godt at GTD'eren kun har 75hk og TDI har 90, men er der ellers forskel på dem? Jeg tænker her om GTD virker lidt ligesom en Golf 2 GTD som jo er lidt af en traktor, er det der samme med TDI.. Hva er bedst når man skal over 100km om dagen..

Nogle der har erfaringer med begge biler og plus/minus for den ene og den anden bil?

Mvh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  golf 3 - GTD vs. TDI
  • #1   28. feb 2011 Gtd er den gamle motor og i 1,9 er den knap så holdbar .
    Tdi er med direkte indsprøjtning , og er mindre "traktor" agtig smiley

• #2   28. feb 2011 Ville vælge en tdi med 90hk fordi den er mest stabil og økonomisk, gtd er mere traktor og kører ikke så langt på literen, dog kan der med fordel eftermonteres en ic som giver næsten samme hk og økonomi som tdi og en gtd synes jeg nu er lige så holdbar, har prøvet begge typer og synes bedst om tdi pga. komfort. men tdi også dyrere end en gtd så det afhænger vel af, hvad du vil bruge på bilen?

• #3   28. feb 2011 Toppen ryger ofte på 1,9 td motorerne , hvorimod 1,6 holder bedre . Og tvivler kraftigtpå at en ic giver 15 hk ?!

Fordi du smider en ic på de gtd , er det på ingen måde en tdi !

Jeg ville vælge tdi , prisforskellen er ikke særlig stor men det er pengene værd !

• #4   28. feb 2011 Jeg er også selv på jagt efter TDI'en men ville lige høre folks mening.. Jeg syntes nemlig ikke der er mange der sælger de TDI'er lige for tiden.. Men jeg må lede videre, der dukker jo nok en fin en op smiley

Kommentér på:
golf 3 - GTD vs. TDI

Annonce