{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

forsikringsskade {{forumTopicSubject}}

Min bil er blevet påkørt og nu vil skadevolderen bestemme hvilket værksted bilen skal laves på da det værksted jeg plejer at bruge efter skadevolderen er for dyrt......Skaden er takseret som en alm. forsikringsskade og burde derfor være fair, men skadevolderen vil betale selv uden brug af forsikring.
Skal jeg lade ham bestemme værksted..? og hvem hænger på regningen hvis ikke han betaler når skaden er udbedret....?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forsikringsskade
  • #1   1. mar 2011 han må bare betale værkstedet på forhånd,og du skal selvfølgelig bruge det værksted du plejer

• #2   1. mar 2011 Du skal have den lavet der hvor du vil. DIT værksted. Hans kunne jo fuskes hvis han betaler dem for det. Ellers må det jo kører gennem forsikringen.

• #3   1. mar 2011 han skal ikke vælge værksted... hva nu hvis de laver noget klamp på det værksted??

nææ du.. du skal køre ned og få skaden vurderet (evt sammen med skadevolder) og det beløb skaden bliver vurderet til gir han dig så kontant INDEN skaden bliver lavet.... og hvis han ikke vil det... så kører du den bare over forsikringen..

husk nu at hvis det er originale dele der er blevet skadet, så skal de vel ikke skiftes ud med nogen i en ringere kvalitet... vel??

• #4   1. mar 2011 Du skal ikke lade ham vælge værksted. Enten må han hoste op med det det koster, ellers må i jo tage den over forsikringen..

• #5   1. mar 2011 du har vel anmeldt det til din forsikring, og så må skadesvolder klare den af med dit forsikringsselskab hvis han selv vil betale

Kommentér på:
forsikringsskade

Annonce