{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.190 visninger | Oprettet:

Syns dato på RD32770 {{forumTopicSubject}}

Har været at i syns hal og synsmand siger at bilen er sidst synet i 2008 og at den skal synes nu så den kan få nr plade på.
Bilforhandleren sagde også at den er uden syn .
Men på selve registrerings attest står der med håndskrift nysynet og det blev streget over .
Når jeg kigger på bilviden.dk står det at den er nysynet i år. februar 20011. km 218000. og på speedometeren stå det 220000 km ny.
Hvorden kan det så være at synshal ikke har samme oplysninger hvis det er trafikstyrelsen der opdaterer siden ?.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syns dato på RD32770
  • #1   3. mar 2011 2011-03-07 der skal du senest have været til omsyn

• #2   3. mar 2011 Lillebætls Bilsyn ApS Alsvej 17 5500 Middelfart er den synest med pågældende fejl

Detaljerede Synsoplysninger
    Fejloversigt

--------------------------------------------------------------------------------

HovedgruppeNr El-anlæg, lygter, reflekser mv. KontrolområdeNr nummerpladelygte KontrolOmfangNr -
    Fejlnr virker ikke PlaceringNr venstre

--------------------------------------------------------------------------------

HovedgruppeNr Motor, støj, luftforurening mv. KontrolområdeNr motor KontrolOmfangNr oliespild
    Fejlnr for stor

HovedgruppeNr Bærende elementer KontrolområdeNr travers KontrolOmfangNr zone C
    Fejlnr tæret PlaceringNr for PlaceringNr begge

HovedgruppeNr Bærende elementer KontrolområdeNr bøsning i baghjulsophæng KontrolOmfangNr slør
    Fejlnr for stor PlaceringNr begge

HovedgruppeNr Bærende elementer KontrolområdeNr bøsning i forhjulsophæng KontrolOmfangNr slør
    Fejlnr for stor PlaceringNr højre

HovedgruppeNr Bremser KontrolområdeNr forskel i bremsevirkning KontrolOmfangNr driftsbremse
    Fejlnr for stor PlaceringNr 1. aksel Måleresultat 32

Fri fejlbeskrivelser

Servicebemærkninger

Servicetekst Højre drivakselmanchet er utæt

• #3   3. mar 2011 polo project 100% O

Hvor kan du finde alle de oplysninger som synsraport?

Vh. Dennis.

• #4   3. mar 2011 Dennis M fordi han er synsmand måske

• #5   3. mar 2011 Det var hurtig .Tak skal du have

• #7   3. mar 2011 Har ikke omsyns papirer ,har ikke fået dem med bilen derfor alt det her smiley
    Laver den i orden når jeg få tid og syner den på ny ,

• #8   3. mar 2011 ja ellers ringer man til en syshal

• #9   3. mar 2011 du behøver ikke at have papirene med til synshallen for alle synshaller kan altid slå sidste syn op

• #10   3. mar 2011 ja vi er alle koblet op på samme system esyn 2,0

• #11   4. mar 2011 Michael L
    Jeg har været og snakke med syns mand,
    Man han kunne fortale mig at bilen var sidst synet i 2008.
    Man den dato fra bilviden .dk er der hvor den var til syn i år og dumpede på nogle fejl.
    Men
    polo project 100% gav komplet forklaring på situasion og jeg kan ikke nå at lave den tyil omsyn på de par dage jeg nu har til det .bliver lavet og synet på ny.

Kommentér på:
Syns dato på RD32770

Annonce