1.190 visninger
|
Oprettet:
Syns dato på RD32770 {{forumTopicSubject}}
Har været at i syns hal og synsmand siger at bilen er sidst synet i 2008 og at den skal synes nu så den kan få nr plade på.
Bilforhandleren sagde også at den er uden syn .
Men på selve registrerings attest står der med håndskrift nysynet og det blev streget over .
Når jeg kigger på bilviden.dk står det at den er nysynet i år. februar 20011. km 218000. og på speedometeren stå det 220000 km ny.
Hvorden kan det så være at synshal ikke har samme oplysninger hvis det er trafikstyrelsen der opdaterer siden ?.
feb 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 3 Emner: 10 Svar: 1.067
feb 2004
Detaljerede Synsoplysninger
Fejloversigt
--------------------------------------------------------------------------------
HovedgruppeNr El-anlæg, lygter, reflekser mv. KontrolområdeNr nummerpladelygte KontrolOmfangNr -
Fejlnr virker ikke PlaceringNr venstre
--------------------------------------------------------------------------------
HovedgruppeNr Motor, støj, luftforurening mv. KontrolområdeNr motor KontrolOmfangNr oliespild
Fejlnr for stor
HovedgruppeNr Bærende elementer KontrolområdeNr travers KontrolOmfangNr zone C
Fejlnr tæret PlaceringNr for PlaceringNr begge
HovedgruppeNr Bærende elementer KontrolområdeNr bøsning i baghjulsophæng KontrolOmfangNr slør
Fejlnr for stor PlaceringNr begge
HovedgruppeNr Bærende elementer KontrolområdeNr bøsning i forhjulsophæng KontrolOmfangNr slør
Fejlnr for stor PlaceringNr højre
HovedgruppeNr Bremser KontrolområdeNr forskel i bremsevirkning KontrolOmfangNr driftsbremse
Fejlnr for stor PlaceringNr 1. aksel Måleresultat 32
Fri fejlbeskrivelser
Servicebemærkninger
Servicetekst Højre drivakselmanchet er utæt
nov 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 6 Svar: 26
Hvor kan du finde alle de oplysninger som synsraport?
Vh. Dennis.
dec 2009
Følger: 25 Følgere: 4 Emner: 2 Svar: 90
okt 2008
Følger: 28 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 101 Svar: 1.156
okt 2008
Laver den i orden når jeg få tid og syner den på ny ,
nov 2005
Følger: 39 Følgere: 38 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 147
feb 2004
jul 2003
Følger: 79 Følgere: 80 Biler: 4 Emner: 52 Svar: 537
okt 2008
Jeg har været og snakke med syns mand,
Man han kunne fortale mig at bilen var sidst synet i 2008.
Man den dato fra bilviden .dk er der hvor den var til syn i år og dumpede på nogle fejl.
Men
polo project 100% gav komplet forklaring på situasion og jeg kan ikke nå at lave den tyil omsyn på de par dage jeg nu har til det .bliver lavet og synet på ny.
Syns dato på RD32770