{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
443 visninger | Oprettet:

hjælp til reg afgift. {{forumTopicSubject}}

hej jeg søger hjælp fra en der har forstand på reg afgift eller erfaring med det.

jeg har købt en gammel toyota fra 87 og den var ikke særlig pæn og kunne ikk synes da jeg gik i gang med den, nu har jeg så lavet rust på den og skiftet nogle dele så den kan synes, da jeg lavede rust skilte jeg bilen helt og har den stadig skilt ad, da jeg gerne vil have den autolakeret ville det være nemmest at bare skille det sidste og få den lakeret, men så kommer afgiften jo, vil dette påvirke afgiften helt vildt??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til reg afgift.
  • #1   3. mar 2011 vis bilen er dansk skal der ikke betales afgift vis den bliver malet?

• #2   3. mar 2011 Det er begrænset, hvor meget afgiften kan påvirkes, når der er tale om en billig, gammel bil - med mindre det selvfølgelig er en ret dyr og/eller sjælden Toyota, du har fundet dig. Men ja, i teorien vil det selvsagt have lidt at sige.

• #3   3. mar 2011 det er en toyota mr2 aw11 targa tag, så den er ikk så speciel, ville bare vide om det kunne betale sig at samle den igen også køre den til syn også skille den igen også få den malet, men tror jeg maler den også syner den smiley tak for hjælpen

Kommentér på:
hjælp til reg afgift.

Annonce