{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Montering af org. navi i e46.
  • #1   6. mar 2011 du får meget mere ud af at købe et "uorg" som jeg har i min bil, med bluetooth, sd, dvd, m.m til meget billige penge, .. kontra et org der kræver total adskillelse af bilen, nyt ledningsnet, masser af bokse, stik, navi cd´er , dvd læsere, tv tuner, tuner, m.m

... spild af penge kontra hvad det egentelig kan, .. og en navi opdat. koster vel ca. 1200 kr for en skive..

• #2   6. mar 2011 Aaaargh. Nåh lidt for sent nu, men jeg har alle bokse, ledningsnet osv. Jeg mangler kun et nyt konsol, så klima anlægget kan rykkes længere ned.

• #3   6. mar 2011 ja okay, du har det men det er jo ikke plug n play, men konsol koster 400 kr ca, .. og er meget nemt at flytte ned, .. bøvlet er da at strippe kabinen og få trukket kablerne rigtigt de passer jo 100% til den rigtige "montering"... i længder osv.

• #4   6. mar 2011 en bmw med navi osv.. har jo ingen "radio" del foran overhovedet der er kun et display, resten sidder monteret bag i, venstre bag.. hvor der ligger div. bokse, dvd, tuner, m.m - dvs. du skal jo have vendt elnettet til radio total... det er sku ikke noget man bare lige splejser fra

• #5   6. mar 2011 Hmm...
    Så kommer det vel til, at koste en formue at få monteret smiley
    Du lyder til at ha styr på det, vil du ikke tjene en mønt ved det?

• #6   6. mar 2011 hej hvad vil du give for at få det mont ??
    skriv evt en privat besked

• Mopdk
    Mopdk Tilmeldt:
    nov 2004

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 23
    #7   10. mar 2011 Hvis du har et originalt efter monteringskabel er der ikke de store ben idet.. Tager en 6-7 timer. Kablet sætter du i det originale radiostik og trækker det ned under konsol og under tæppet. Det skal under bagsædet og ind bag venstre tårn og sættes sammen med modulerne. Der skal luses to kabler i instrumentet og det er det.. Som du selv siger skal du flytte klimakontrol. Kablet kan kun bruges til MK3/ MK4 og 16:9.

Hvis du fået det fra en hel bil er det et KÆMPE arbejde som vil tage masser af skille ad og tid..

Kommentér på:
Montering af org. navi i e46.

Annonce