{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.418 visninger | Oprettet:

Peugeot 206 - Diverse problemer {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg er den (u)heldige ejer af en Peugeot 206 2,0 HDI fra 2004 der har fået lidt problemer.

1: Den "knirker" temmelig meget når man drejer - Nogle der ved hvad det kan være og hvad det evt koster at få lavet?

2: Nogle der ved hvad en ny blæser koster? Det lyder som om lejet er gået i min (den larmer som en sindsyg når den kører)

3: Jeg får en fejlmeddelelse når jeg har kørt 5 - 10 min... Den skriver "Engine coolant temperature too high" men bilen kan på ingen måde være blevet varm - Den slukker igen efter 5 - 10 sekunder

Jeg håber der er nogle herinde med forstand på Peugeot som kan hjælpe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 206 - Diverse problemer
  • - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #2   7. mar 2011 1. er nok noget med bærarmen ja og at få Peugeot til at skifte den koster nok en 1.500kr. med montering

2. Det er helt sikkert lejerne der er gået i blæseren og den koster 1.100kr ved Refako

3. som sagt en føler der driller smiley det vil Peugeot også kunne hjælpe dig med at få udmålt

• #3   7. mar 2011 Mht. når du drejer, er det decideret knirken eller mere en banke lyd, for både 206'eren og C3 (Citroën) har problemer med deres tandstang, hvis det er den kan man lave en nødløsning, eller skal der en ny på (ca. 10000 kr.), prismæssigt på blæseren passer det meget godt med de 1500, fejlmeddelsen kan være mange ting, kan ikke huske om der har været nogen info'rapid på det, men kan prøve og kigge smiley

Mvh Citroen Mekaniker,

• #4   7. mar 2011 Mange tak for hjælpen - Det er altid rart at se folk har samme mening om hvad der er galt, så er der nok noget om det smiley

Det er godt med assistance herinde, så er chancen for at blive snydt af en mekaniker det mindre smiley

Kommentér på:
Peugeot 206 - Diverse problemer

Annonce