{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vag com.
  • #1   7. mar 2011 Nøglen skal kodes til tændingslåsen ja smiley

• #2   7. mar 2011 kan man godt få en nøgle kodet til hvis den jeg har kke er med chip ? det var den org men har byttet nøgle og tændingslås ud til noget der ikke har været chip i.

• #3   7. mar 2011 Så skal du vel bare have slået startspærren fra, når du ikke har nogen chip i længere...

• #4   7. mar 2011 hvornår vil du have jeg skal gøre det ? har fået afvide man kan give en ledning + men det dur ikke.

• #5   7. mar 2011 Gik ud fra at du kendte vagcom siden du spurgte,, og den kan du vel slå det fra med, jeg har ikke så meget kendskab til dette, derfor mit svar....

Men jeg ville nu tage gammel nøgle med chip og bammer modul i tændingslås og sætte det sammen oppe under instrumentbrædtet, og så klare den sådan...

Men nu lyder det jo til at du ikke har nøglen til det gamle..

Hvade selv en ALFA med en knækket kodemøgle og en reservenøgle og en ny nøgle uden kode osv. ville være for dyrt, så jeg tog den gamle nøgle og tog chippen ud og limede den fast oppen under tændingslåsen og brugte så reservenøglen, og fik lavet en kopi at reservenøglen og det kostede 40 kroner ved en nøglemand...

Hvis han skulle kopierer chippenm dengang og en ny nøgle der alligevel ikke var en original alfanøgle, så skulle han have 650,-kr.

Men ellers må du jo til VW og få dem til at slå det fra....

• #6   8. mar 2011 ja okay. har intet af nøglen smiley kunne jo nemlig godt lime dem som du siger men har desværre ikke nøglen smiley

Kommentér på:
Vag com.

Annonce