{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.019 visninger | Oprettet:

DHB 2006 & Vmax {{forumTopicSubject}}

Jeg vil lige fortælle en lille sjov historie og evt informativ til andre:

I morges da jeg fik hentet Vmax ind fra posten, og fik den åbnet var jeg skide glad smiley (er bare generelt i godt humør, men det skulle nævnes) - så nåede jeg om til side 16 hvor der står noget om DHB 2006.. Til min store overraskelse stod der at det er fra den 2 - 4 juni - og kvik som jeg er tænker jeg på min DHB billet som jeg købte den 7. december, der stod den 9 - 11 juni!

Spørg mig om jeg lignte et stort spørgsmåls tegn? Jeg fik så ringet til Vmax, fik en flink stemme i røret som hed Kasper og han ydede kanon service og sagde jeg skulle ringe til BilletNET - hvor så jeg fik en mindst ligeså fræk kvindelig stemme i røret som fandt ud af at den billet jeg har stadig kan bruges :)! Det var bare en fejl fra lige da billetterne udkom.

Så har du en billet hvorpå der står det er den 9 - 11 juni, for tvivl ej - du har ikk givet 500 kr for at skulle hjælpe med at rydde op, du bruger den såmænd bare den 2 - 4 juni! Håber det hjælper nogen fortvivlede sjæle - eller om ikk andet kan give et smil på læben hos andre smiley

Mvh
Daniel Klitgaard


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DHB 2006 & Vmax
Kommentér på:
DHB 2006 & Vmax

Annonce