{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.972 visninger | Oprettet:

er den her bil okay {{forumTopicSubject}}

hej, hvad syntes i om denne her bil, ved godt det ikke er en audi eller bmw, og det er prisen jo så heller ikke, skal bare bruge en praktisk bil med god plads og som har automatgear og i dette pris leje, men kom endelig med jeres meninger, alt er velkommen

http://www.dba.dk/kia-carnival-29-crdi-vgt/id-72225945/

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er den her bil okay
  • #2   8. mar 2011 Motoren er noget være skrammel på dem

• #3   8. mar 2011 husk lige at sådan en kan være pænt dyr i ejerafgift

og så kig efter rust

ellers kan jeg ikke se hvorfor den skulle være så meget dårligere end andre

• #5   8. mar 2011 hvad er der da galt med den motor

• #6   8. mar 2011 Spørgsmålet er vist mere hvad der holder på sådan en motor

• #7   8. mar 2011 Elendigt skrammel. Bremserørene bagi er heller ikke for gode på dem, de har det med at rådne væk

• #9   8. mar 2011 man må da ikke håbe du køre galt vis du køber den

http://www.youtube.com/watch?v=DdO_FH8Ryjg

• #12   8. mar 2011 i bliver ved med at skrive at det er en lorte motor, men ingen siger hvorfor

• #13   8. mar 2011 ja det var da godt nok mange ting, mærkelig at der er nogen der kan køre rundt på vejene

• #14   8. mar 2011 Kender en der har haft en hans motor stod af, han skulle give ca. 60000 kr for en ny motor

• #15   8. mar 2011 Det kan udelukkende være svage mænd hvor kvinden har sat ham under tøflen, som ejer sådan en bil smiley

• #17   8. mar 2011 ja tror jeg finder et andet mærke

• #18   8. mar 2011 Volvo Benny --> Citat 'Vores nabo købte en hel ny en bla bla..' Er det så hvad du basere dim kommentar på?? Jeg synes det er pisse latterligt, at folk sidder bag skærmen, og råder folk til of fra om alt muligt de når det bliver skåret ind til benet ikke aner en skid om!! Fordi din nabo har været uheldig med hans, betyder det sq ikke at alle behøver at være det!! Sq da ikke normalt de får toppakning 5 gange! Så var der jo INGEN der ville køre i dem! Ja, det kan være et rigtig dyrt bekendtskab med sådan en Carnival, men det behøver det da så absolut ikke at være..

Mit råd til dig Peter er, at kig på den, hør om den har fået skiftet T-rem, kølerrør under bunden om bag til, bremserør, og så om den ellers er overholdt med service, så kan det sq ikke gå helt galt.. Men husk nu på det er en 'varevogn' så værkstedsregningerne VIL blive lidt højere end med almindelig bil, men du behøver ikke gå i panik...

• #19   8. mar 2011 Unskyld det lige skulle gå ud over dig Benny, men bliver SÅ træt i ansigtet af at se en kommentar om bilrådgivning der starter med Min nabo -- Jeg kender en osv osv.. smiley

• #20   8. mar 2011 holder lidt med dig morten h

• #21   8. mar 2011 Morten H - jamen altså, jeg kender en der har hørt om bilen, og han siger den er dårlig. Så det synes jeg også!

Ej, spøg til side. Min fatter arbejder ved en bilforhandler/værksted, og de har haft 2 kunder der jævnligt er kommet ind med deres Kia'er og haft problemer. Så længe fabriksgarantien på 3 år ikke er udløbet er de fine nok = ingen udgifter til når de fejler noget. Men derefter er det for egen regning, og der er tit udgifter på dem. Kølerør og bremserør kan de godt lide at æde i hvertfald, motorproblemer i den grad der nævnes har jeg dog ikke hørt om

• #23   8. mar 2011 den er ikke sikker i trafikken den blir krøllet meget voldsomt den er alt for blød foran er brandmand og var ude til en ulykke engang med sådan en bil og han havde overholdt farten han klarede den ikk

• #25   8. mar 2011 Hold da op så bliver man tøsesur hva!!.. Jeg siger bare den ikke behøver at være så pisse ringe som du/i siger.. Kan høre på dig Benny, at du jo så kun har oplevet de dårlige historier om Carnivalen, hvilket også er derfor jeg synes, og undskyld dette, du er lidt ukvalificeret til at smide sådan en kommentar.. Jeg roder med alle slags biler hver dag, og der er flere gode historier om Carnival end dårlige, men man kan jo vælge at høre hvad man vil!! Skulle jeg købe bil ud fra de ting jeg høre om de forskellige modeller og mærker a negative ting, ja så skulle jeg sq cykle rundt!!

• #27   8. mar 2011 Bare fint.. Heller ikke fordi mit ord skal være lov! Selvfølgelig skal han selv finde ud af hvem han lytter til.. Det var mere bare åbningen om, at 'jeg kender en som ........ Dem er der bare for mange af!! smiley

Fortsat god aften...

• #29   8. mar 2011 http://bil.guide.dk/Bilorganisationer/Brugt%20bil/K%C3%B8b%20af%20bil/Her_er_de_bedste_og_de_d%C3%A5rligste_biler_1926824 << læg mærke til hvor og hvor mange gange Kia Carnival er nævnt.

Derudover er det en bil som tit ses på værkstedet, og ofte med store regninger. Motorerne har ofte problemer, og mange kan ikke komme af med bilen.

De fleste forhandlere jeg kender til vil helst ikke tage den ind, og hvis den endelige kommer ind i bytte, så bliver den ofte solgt engros, også hos en del autoriserede Kia Forhandlere.

Men hvis du køber den alligevel, så sørg for at holde den godt ved lige, så du kan forsøge at undgå de store regninger. Men vær forberedt på et stort værditab, selvom du køber brugt.

Kommentér på:
er den her bil okay

Annonce