{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
548 visninger | Oprettet:

Indbrud i bilen? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Har lige haft indbrud i bilen, blev ringet op af politiet som fortalte mig det.

De har intet taget, anlæg og højtalere, solbriller osv er der stadig.
Kun sideruden der er smadret.

Politidamen sagde jeg kunne lave en sag ud af det, får man noget ud af det eller er det spild af tid?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indbrud i bilen?
  • #1   15. mar 2011 Rent holdnings messigt så ville jeg gør det for en gang når han bliver snuppet for noget andet kanm han forbindes til dit måske og det tæller alt sammet når han skal have sin straff. Du får nok ikke det vilde ud af det..

• #2   15. mar 2011 Spild af tid, mrf minfre du kan ta det over forsikringen.. hvis de fanger tyven, og han bliver dømt, er det ikke sikkert han har nogle penge til at betale..
    Og staten dækker ikke, selvom han er dømt... han skal selv have pengene, og lyst til at betale..

Noget kunne tyde på det, efter som personen har gjort sig til tyv...

• #3   15. mar 2011 du får formentlig intet ud af det selv.
    Men derfor vil det være en god ide at melde det alligevel. Så kan politiet bedre se om det er nødvendigt med en ekstra indsats i det område. Og så kan man håbe på at statistikkerne en eller anden dag overbeviser politikerne om der skal bruges flere resourcer på politiet.

• #4   15. mar 2011 altid lav en sag ud af det... hvis du har en kasko så kan det være den også dækker indbrud uden du selv skal betale selv risiko..

• #5   15. mar 2011 Har lige kigget nærmere på det, kan nu se min fodbold taske med beskidt tøj er væk ? :s

Jeg melder det til politiet så! Der har før været indbrud på den parkerings plads.

Kommentér på:
Indbrud i bilen?

Annonce