1.343 visninger
|
Oprettet:
køb af atv?? {{forumTopicSubject}}
overvejer og anskaffe mig en atv og køre rundt på her til sommer. Er det meget billigere end og køre bil? tænker på forsikring og vægtafgift. Får folk selv typegodkendt deres atv? syntes kun jeg kan finde meget få tilsalg med plader på.
okt 2006
Følger: 39 Følgere: 38 Biler: 5 Emner: 73 Svar: 493
Jeg har ikke gode erfaringer med linlong, bummelum og hva pokker de ellers hedder.. Jeg har prøvet og ejet en del ATV'er efterhånden. Sådan en kinamaskine på 400-700 ccm kører måske godt, men det ikke iforhold til en tilsvarene model i Yamaha, Suzuki eller Honda eks..
Den sidste jeg havde var en Suzuki 160ccm med gear.. Den kørte klart bedre end både 250 og 300ccm kina maskiner!!
De er dog en god klat dyrere, men det det værd!!
Held og lykke i jagten efter en sommer maskine!!
okt 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Biler: 8 Emner: 255 Svar: 708
aug 2009
Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
Du kan evt. høre en forhandler af ATV (eller MC) af det pågældende mærke om den kan få plader på, det kan han svare på forholdsvist hurtigt (skat kan også, men de skal bruge stelnummer, motornummer og nogle andre data for at finde ud af det, forhandlere kan som regel ud fra model)
men en super maskine som ikke koster det vilde er Hyosung (ikke en kineser) Ved de har haft den hos friis mc i Horsens, men andre forhandlere har den nok også.
Bille MC i skanderborg har også et par Yamaha ATV holdene som kan komme på plader.
okt 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Biler: 8 Emner: 255 Svar: 708
dec 2010
Følger: 18 Følgere: 15 Biler: 1 Emner: 331 Svar: 891
køb af atv??