{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Operation X
  • #1   17. mar 2011 Ja lad os da endeligt gøre det her samfund lidt mere billist-hadende end det allerede er!

  • #2   17. mar 2011 Nu gentog han succesen. Det er dælme seriøs journalistik det der!

  • #3   17. mar 2011 Haha det er jo til grin det der.

  • #4   17. mar 2011 Jeg respekterede ham for 30-35 minutter siden, men det er sgu slut nu. Kæft det er opreklameret.

  • #5   17. mar 2011 Journalister kan gøre lige præcis hvad de vil, bare for en god historie... og de fleste æder det råt

  • #6   17. mar 2011 LOL kan ikke se hvorfor han er efter bus selskaberne? Han skal da efter synsvirksomhederne hvis de godkender busser der ikke opfylder de krav de skal.

  • #7   17. mar 2011 arhmen for fanden, hvem har ikke gennemskuet dette forlængst, og hvad fanden er formålet med partikelfilter, når.. de aligvel bliver regenereret, + når filtere bliver afmonteret og brændtrene og (den beskidte luft ryger igennem en udsugning og ud i det fri

    det er jo SÅ LATTERLIGT SOM ALT andet i dette dødsyge lorte land, folk kigger på TAL,papire, Tal, papire... og på hinanden og ser glade ud..


  • #8   17. mar 2011 Lars. Ja men det må jo være synshallernes problem hvis der køre busser igennem der ikke overholder loven. Det er jo ligesom dem der skal håndhæve loven ellers kunne man lige så godt køre uden.

    Syntes det er kritisk at Arriva bliver hængt ud i tv for en måling du ikke kan bruge til en skid.


  • #9   18. mar 2011 ej GID... manden fra Arriva sagde at de har kontrakt med operatørene om at de skal efterse og skifte filtrene. De får penge for det.... Motivet her er at de score pengene fra vedligehold af filtrene. Det er direkte kontrakt brud og det "dræber" mennesker.


    Jeg synes det er noget forpulet svineri!! Og desuden... er der nogen her der VED at et partikelfilter SKAL være varmt for at filtrere? Det er måske det samme som en katalysator med ædelmetaller som skal være varme for at filtrere?


  • #10   18. mar 2011 altså mener ikke han hænger Arriva ud men ansvaret kan kun gå op i systemet og det er dem der har det sidste ansvar. Men det er operatørene der har problemet da det er dem der er nogle svin.


    Dessuden synes jeg der var et MEGET større problem i den udsendelse... Og det er da Euro 4-5 motorene.. De får lov til at svine som en sindsyg da de ikke skal ha filter på.. det er helt ok åbenbart..


  • #11   18. mar 2011 Det er jo ikke første gang "torben Digeldauer" laver noget totalt useriøst. Stoler ikke en skid på det han laver mere. Han kunne lige så godt arbejde for Se og Hør...

  • #12   18. mar 2011 hvad er det i ikke mener passer i hans program? tror i det er filmtricks at han får en bus igennem med defekt filter hos en autoriseret synsmand? hans udstyr virker jo 100% efter hensigten siger han men alligevel forurener den ikke i.flg. målingen og kan fint køre ud og forurene videre.


    Forstår ikke i kan sige det er useriøst... han tager sgu da ikke "for sjov" eller "nogenlunde" målings resultater med op til en minister. Nu stopper i sgu... Han har osse pligt til at kunne dokumentere at hans facts han fremstiller er korrekte i.fht. love og regler.


  • #13   18. mar 2011 Bob: Når de betaler et firma for at få dem monteret så må det være deres ansvar at det virker. Kan overhovedet ikke se det er bus selskabernes ansvar. Bliver de godkendt til at køre så kan det ikke være deres ansvar.

    Hvorfor syntes du ikke Arriva bliver hængt ud? For det første bruger en kold diesel motor optil 300% mere diesel når den er kold. For det andet virker et partikkelfilter ikke før det er helt varmt. Så er det flot han står der en kold morgen og måler busserne lige når de er startet.

    Det er useriøst.

    Han har så travlt med at måle den bus de selv køre rundt i 4-5 gange også kun vise en masser af de andre busser der går op i MAX. Men hver gang de måler på deres egen har den lige været ude og køre smiley Der er på intet tidspunkt hvor de snakker noget om at partikkelfilteret skal være helt varmt for at det virker. Hvorfor mon? smiley


  • #14   18. mar 2011 uanset hvornår han måler så kan i ikke sidde og sige det er useriøst... uanset hvad så virker de filtre der sidder på busser og lastbiler åbenbart ikke fordi de ikke bliver vedligeholdt.

    Og det er til grin at synshallerne ikke kan måle partikler når det bla. er partikelfilteret de skal teste er iorden. HVordan faen ska man så vide om de overholder loven?

    Synes det er smukt at alm borgere skal påtvinges partikelfiltre eller ha en straffeskat trukket over hovedet når myndighederne ikke engang kan overkomme at opretholde en ordenlig kontrol af deres regler og love på det område. Og lets face it... lastbiler og busser udleder rigtigt meget snot.

    I må sgu da kunne se problemet uanset om i synes han holde forkert på måle apparatet eller ej... Det er tydeligvis et problem hvis den eneste kontrol der er ikke fungere... så meget må i da kunne se.

    Og det er kun problematikken mht. biler der SKAL ha filter på. Som jeg osse skrev er det sgu da et ENDNU større problem med eller de der Euro 4-5-6 der bare blæser partikler ud.


  • #15   18. mar 2011 Jamen der er jo ikke noget at brokke sig over. Målingen er ikke lavet korrekt. Et kold partiklelfilter hjælper ikke en dyt. Det er lige så godt som at køre uden. Så nej jeg kan ikke se problemet. Hvorfor kom han ikke og målte det da de kom hjem fra turen i stedet for?

    Viser bare man ikke skal tro på alt det man ser i tv smiley

    Hvis det virkelig skulle være et problem så må de jo heller hænge staten ud for at der ikke er ordenlig kontrol med det. For kan ikke se hvorfor Arriva skal hænges ud for det. De har gjort det de skal. Hvis du går til mekaniker og får lavet din bil. Så er det sku også deres problem hvis den stadig er i stykker.

    Jeg aner da heller ikke om partiklelfilteret virker på min bil. Skal jeg så køre ned og få det kontroleret hver 2 uge for at være sikker? Du kan tro nej smiley


  • Clegg !
    Clegg ! Tilmeldt:
    feb 2009

    Biler: 1 Emner: 51 Svar: 919
    #16   18. mar 2011 hvad med de busser/lastbiler han lavede måling på som IKKE var koldstartet? Kan man heller ikke bruge de test til noget?

  • Clegg !
    Clegg ! Tilmeldt:
    feb 2009

    Biler: 1 Emner: 51 Svar: 919
    #17   18. mar 2011 Uanset at de kan gå igennem syn, så er det stadig kontraktbrud.

  • #18   18. mar 2011 Hva siger du Arriva gør ulovligt? Hvis de har lavet en kontrakt med et firma skal ordne det hele så må de jo stå for det. Så er det jo dem de skal efter og ikke Arriva smiley

Kommentér på:
Operation X

Annonce