{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MTEC Pærer?
  • #1   19. mar 2011 minimalt.. men af en eller anden grund når man tager billeder af det virker det meget mere hvid/blå end i virkeligheden..

men køb nu bare xenon hvis du er klar til at blive stoppet hele tiden.. ellers hold dig til helt almindelige.. der er ingen jeg har set endnu der har så meget som mindet om det (: ..

Desuden er mtec ikke E-godkendt er de? ;o)

• #2   19. mar 2011 Jeg har xenon på nu, og er lige blevet stoppet inden jeg kom hjem, han lod mig så køre uden bøde, men næste gang er det bøde og indkaldelse til syn. Og det gider jeg sku ikk smiley
    Har kun set et sæt der er godkendt til hele Europa, det er den der 4350K "Xenon".

• #3   19. mar 2011 det er hvidere men slet ik nærheden af xenon, prøv x-evolution pære

• Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #4   19. mar 2011 Thomas, hvordan kan du udtale dig om nogle pære, du tydeligvis ikke har nogen kendskab om? Hvis du har haft dem, må du vel også vide om de er E-godkendte eller ej. smiley

Til sagen, så afhænger det meget af dit lygtehus. De er ikke lige så kraftige som et sæt gode, normale, halogenpærer, men du får det lys du ønsker, og holder du dig fra 100W sættet, er de fuldt ud lovlige at have monteret, ergo E-godkendte.

De mindede meget om mine 5000k pærer, jeg har haft på vognen -- Du får udseendet, som folk er så vilde med, og så må du jo ofre lidt for lysstyrken. Da jeg kørte med det, før jeg fik org. xenon monteret, var jeg fuldt ud tilfreds med resultatet. Ville helt klart købe det igen, fik jeg en anden bil uden xenon.

• #5   19. mar 2011 Hvor kan disse MTEC pærer købes henne?

• #6   19. mar 2011 Jeg smed mine tilsalg igen efter at have kørt med dem ganske kort. Det ser fint ud når man ser bilen komme kørende med dem. Men jeg synes bare slet ikke de lyser vejen op. Og for mig er det sgu vigtigere end at det ser godt ud.

• #7   19. mar 2011 De er ok pæne i farven, men er livsfarlige at køre med. De lyser overhovedet ikke. Købes på everlight.dk

• #8   19. mar 2011 www.blah.dyndns.dk/CIMG8372.JPG
    Til venstre er det Osram Nightbreaker. Og til højre de Mtec-pærer jeg har tilsalg.

• #9   19. mar 2011 Kommer an på hvilke af deres pære vi snakker om, cosmic blue eller hvad de hedder er ikke godkendte.. Deres "xenon" hvide og gold er godkende.. De der cosmic blue har en fed farve men lyser stort set ikke vejen op, de ville være perfekte at sætte i tågelygterne hvis man har xenon i nær og fjern.. Da farven passer meget godt og de blænder ikke..

• #10   19. mar 2011 MTEC ER LIVSFARLIGE !!
    Køre selv med dem, og kunne SLET ikke se noget med dem igår på hillerødmotorvejen.
    Vil aldrig anbefalde dem til nogen. (har dem i en DE Linse)

• #11   19. mar 2011 Kig under min BMW profil, der er et billede af forskellen på looket.

Mvh

• #12   19. mar 2011 Som andre også skriver de giver pisse dårligt lys på vejen køb osram nightbraker

• #13   19. mar 2011 Forstår slet ikke de folk der siger de er livsfarlige at køre med, jeg har dem selv i min BMW og er fuldtud tilfreds med dem og syntes også de fint lyser vejen op!

Men nu bliver jeg nok sablet ned, som man altid bliver hvis ikke man følger flokken smiley

• #14   19. mar 2011 de kan købes på everligth.dk

De er e-godkendte

De lyser ca lige så meget som nigthbraker i min kammerats charade.

De lyser bare hvidt.

Jeg ville købe nigthbraker i stedet. de er billigere (på tilbud) og bedre.

• #15   19. mar 2011 Det kan ikke sammenlignes med xenon jeg har haft alle 3 udgaver af Mtec.

De lyser ikke lige så skarpt som xenon, hvilket jo ikke burde komme bag på nogen... men hvis du holder dig til super white eller gold (som jeg har i min lige pt) så lyser de fint smiley

• #16   19. mar 2011 Jeg har lige købt mine i england http://www.hids-direct.co.uk/ - jeg købte positionslys, nærlys og tågelygtepærer til ca. 260 incl. fragt smiley Så der er noget at spare alt efter hvor mange pærer du skal bruge.

Kommentér på:
MTEC Pærer?

Annonce