{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ikke synet bøde?
  • #1   21. mar 2011 Pladerne bliver pillet af

  • #2   21. mar 2011 Pladerne bliver pillet af ja, men nu er der jo kommet ny regel at sådan hvis du overgår din dato for seneste syn, så får du tilsendt en bøde + de kommer og henter dine plader..

  • #3   21. mar 2011 de har lige taget pladerne på min fik ingen bøde nåede at køre over et halvt år for længe fik ikke nogen bøde og blev fanget ved et tilfælde :O)

  • #4   21. mar 2011 Dan>> du har været heldig, det er IKKE normal praksis...en usynet bil = en ulovlig bil og en bil, som har overskredet sidste dato for syn =ikke synet.... normalt får man 500,- for den slags og pillet pladerne af.

    Mvh. Anders


  • #5   21. mar 2011 Dan R: Du sej nok.

  • #6   21. mar 2011 Tjofoed™ ©


    hvad er det der er så sejt???????


  • #8   21. mar 2011 Dan R - Fandme ærgeligt at du ikke kørte i havnen, inden du blev taget.

  • #9   21. mar 2011 plejer altid at køre så længe som muligt ved godt at man kan få en bøde men har aldrig fået en og 500-kr for minimun et halvt års kørsel det er sku da peanuts :O)
    bilen er jo stadig i orden og der er forsikring på den så det er da ikke uforsvarligt og de får jo også deres vægtafgift til statskassen


  • #10   21. mar 2011 Jamen hvis bilen er iorden, hvorfor får du den ikke synet? det er da billigere end at få en bøde.

    Kan regne mig frem til at du er lidt ligeglad med syn og derfor sikkert også bruger klytløsninger eller lign for at lave dine biler. Ville uden tvivl aldrig købe en bil fra en der skrev sådan noget Dan R.


  • #11   21. mar 2011 det koster vel også for nye nr.plader......1180 kr
    syn 450 kr

    sparet 730 kr


  • #12   21. mar 2011 har aldrig i mit liv overskedet en synsdato

  • #13   21. mar 2011 Carbon wrap
    nu har jeg kørekort og har haft det i mange år så har lært ikke at køre i havnen
    b cabrio
    efter hvad jeg kan se er at forsikringen stadig gælder selv om den ikke er synet ?
    da bilen er i forsvarlig stand

    mazen
    nu var jeg udlært mekaniker mens du stadig suttede på din mors patter
    så jeg ved godt om en bil er i forsvarlig stand eller ej
    så når den går i stykker bliver den selvfølgelig lavet korrekt
    og af hensyn til salg af biler så er det minimalt hvad jeg sælger af biler og hvis du ikke vil købe en bil af mig så overlever jeg sku nok det :O)


  • #14   21. mar 2011 come
    nu er det typisk biler hvor den alligevel skal have pladerne af

    afili8ed
    kan kun være enig med dig :O)
    det er da også godt at dødsstraf er afskaffet ellers ville det sku ikke være sjovt hvis bg medlemmer sad som nævninge :O)


  • #15   21. mar 2011 afili8ed

    som du kan udtrykke dig :O)
    kan kun være helt enig


  • #16   21. mar 2011 Hej Dan

    Der tager du med 100% garanti fejl. Du kan ikke forsikre en bil til kørsel på offentlig vej (lovpligtig ansvar) som er ulovlig = ikke synet.....

    Ring lige til din forsikring og hør dem eller nærlæs dine forsikringsbetingelser for din bilforsikring igen.......

    Mvh. Anders


  • #18   21. mar 2011 Betjenten der stopper en, vælger selv om han synes der skal følge en bøde med, når han piller pladerne af. Bøder lyder på 1000 kr. pr overskredet syn. Sådan har taksten lydt længe.

    Som skrevet længere oppe i tråden, så har man snakket om at der kommer 1000 kr i bøde med posten, når man ikke møder op til syn.


  • #19   21. mar 2011 I mine yngere dag der trak jeg sku også mit syn, men kun fordi den ikke kunne gå igennem og ikke havde penge til en ny bil eller få dt lavet ha så jeg er vist en være en haha

    Dengang jeg blev stopped i min første bil der kørte vi bilen hen så dne ikke stod nogen i vejen og så to de nr plader og jeg måtte gå hjem..


  • #20   21. mar 2011 Dan R. Jeg er da bedøvende ligeglad med om du suttede på din mors patter dengang eller om du stadigvæk gør det.
    For åbenbart skal du stadigvæk have med flasken siden du forlænger en synsperiode uden grund vel at mærke.

    Om du er udlært mekaniker eller ej er da også ligemeget, jeg ved jo ikke om du er dygtig eller om du er en klamhugger på et værksted.

    Siger bare at JEG synes det er uansvarligt ikke at køre til syn, for det er trods alt ikke kun dig der kører på vejene, det kunne jo hænde at du overser en vigtig ting synsmanden ikke gør.

    Tror desuden mange misforstår det her; Synsmanden er der ikke for at gøre dit liv surt, ok måske lidt. Men ligesåmeget for at gøre bilen sikker for både dig selv, samt medbilister.

    At du så går i forsvar over at du sidder med et bedre erfaringsgrundlag og ikke kan respektere andres meninger bevidner jo bare din egen arrogance og ikke min.

    My 5 cents


Kommentér på:
Ikke synet bøde?

Annonce