{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Volvo v70
  • #2   7. jan 2006 Man bliver klogere hver dag... ?

• #3   7. jan 2006 okay så lærte jeg da noget i dag smiley
    tak thomas...

Så har jeg lige et spørgsmål mere...

Hvad er bedst/sjovest at kører med?
    Hvis man nu tager den til sverige hos brs eller hvad det nu hedder og piller lidt ved den,så er det vel bedst med awd,da den så vil stå bedre fast eller hvad???

Den forskel der er,kan man mærke den eller er det næsten ingenting?

• #4   7. jan 2006 det kommer også an på hvem der holder rattet..

• #6   7. jan 2006 thomas<<<< tak for dine svar

Det lyder som om du har styr på det...

Kan ikke helt finde ud af om jeg skal gå after en awd eller 2wd.....

vil jo gerne ha er rimelig hurtig og som du selv siger kunne det være meget rart med træk på alle 4 hjul,men hvis det tager så meget af effekten så ved jeg ikke helt...
    man er jo et legebarn smiley

Jeg har også hørt at det skulle være lidt dyrt hvis det går i stykker,altså awd....

• #8   7. jan 2006 hvad så med din? den er jo ikke standard kan jeg se... hvornår kan den tage rigtig fat?

jeg skal ha en,det er bare et spørgsmål om hvornår der er en som jeg er vild med.....

ja jeg skal prøve en tur snart.....

jeg har kigget på nogle stykker,men de holder prisen meget godt,må man sige.....

• #9   7. jan 2006 Jeg vil sige at en awd rykker bedst vi her en der kommer til service der er tunet i sverige til over 450hk og har også prøvet en 2wd og jeg synes at en awd er klart bedst...

• #11   7. jan 2006 kenzo<<<<<

Det er jo meget interresant at hører....

Er jo meget i tvivl må jeg sige,da jeg helst vil have den som er hurtigst,da jeg elsker fart og er et legebarn...

Har du nogen stats på den?

0-100?
    topfart?
    mellem accelrationer?

• #12   7. jan 2006 puha den er begrænset til 250km/t og det når den meget hurtigt synes den har bedre vejgreb med awd og den trækker hele vejen igennem og den bliver brugt til hverdag....

• #13   7. jan 2006 ja det kan nok hurtig koste et par dæk smiley

jeg er noget i tvivl for jeg læste en tes inde på bilbasen hvor der står at awd er 8,1 sek til 100 og 2wd er 6,7 til 100....Det er da alligevel lidt forskel syntes jeg.... hvis det passer?

Hvis der bare var nogen der kunne overbevise mig om hvad der er bedst og hurtigts ville det være nemmere.. smiley

• #14   7. jan 2006 kenzo<<<<

Har du også kørt i en 2wd?

Og kan du mærke tydelig forskel?

Ja den er jo begrænset,men kunne godt være du havde nogle stat smiley

Dejligt at den trækker hele vejen igennem,men det gør en 2wd vel også?

• #15   7. jan 2006 hmm ville tage awd hvis det var mig der skulle vælge... det er mit personligt valg....

• #16   7. jan 2006 kenzo<<<<<

okay jeg vil lige tænke over det...syntes det er lidt svært smiley

• #17   7. jan 2006 synes bare at en 2wd løfter snuden for meget ved kraftig acc men en awd den ligger bare 100% stabilt på vejen...

• #18   7. jan 2006 kenzo<<<<

Takker for dine svar.... kunne være jeg skulle prøve en af hver for selv at mærke forskellen....

ja en awd ligger vel bedre,men var bare lidt forvirret,for kunne ikke forstå at en 2wd var hurtigere end en awd,da den jo trækker på alle 4 hjul i stedet for 2.

men mister den noget power ved at sende kræften til alle 4 i stedet for 2?

• #19   7. jan 2006 Tror det er lidt den mister... men der skal ikk meget til før at den får flere heste...

• #20   7. jan 2006 nej de kan jo hjælpe en i sverige for små penge.... smiley

Man får vel bedre accelration i end tunet awd end en tunet 2wd....

• #22   7. jan 2006 thomas<<<<

Jeg tror nemlig at jeg skal have den tunet lidt og det er derfor jeg overvejer awd,da den jo vil stå bedre fast end en tunet 2wd....

Ja jeg ved godt at automatgear gør den langsom,men det er jo også dejligt afslappende at have.

Jeg tror at jeg vil prøve begge 2 og så beslutte mig.... smiley

• #24   7. jan 2006 kaper k<<<<<

Jeg vælger jo også en v70 r....spørgsmålet er bare om det skal være med 2wd eller 4wd....

Nej tak er ikke noget for mig,ellers tak smiley

• #26   7. jan 2006 kasper<<<<

ja okay det er rart at vide...... tak for det!!!

Kommentér på:
Volvo v70

Annonce