{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

hjælp til lakering {{forumTopicSubject}}

heey bg,
har længe gået og tænkt på at prøve at lakere en bil selv,
men er der nogen der kan beskrive en fremgangsmåde der giver et godt resultat smiley

lad værem med at skriv jeg bare skal køre til maler, vil prøve selv men kunne være rart med nogel tips der vil få resultatet til at blive bedre som vis jeg ingen fik smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til lakering
  • Nicolai R
    Nicolai R Tilmeldt:
    nov 2006

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 17
    #1   22. mar 2011 Kan godt forstå dit gåpå mod !! men det er ik helt lige til hvis man ik har det rigtige værktøj og et støvfrit lokale ( KABINE ) der er en masse forarbejde som er absolut det vigtigste for et godt slutresultat !!! men start med at tørre med siliconefjerner inden du sliber, så spartler du de buler du kan finde ( og der er nogen !! ) smiley ridser slibes ned helst ungå at komme til metal hvis det sker så skal det ha grunder, tyndt men dækkende lag, derefter gir du fylder der hvor der er grundet og spartlet, og så tørre du hele bilen af i siliconefjerner, godt ind i kroge og kanter for silicone det spreder sig bare du går rundt om bilen, så sliber du med korn 320 hvor det er nødvendigt ellers korn 400 og slut som minimum med korn 5oo men spørg hellere en maler for at være helt sikker, men aller første punkt!! ER døre og klapper af, så dækker du af i dørfalser og vinduer, afmontere alt der kan afmonteres det gir bedre resultat og mindre afdækning bare klø på KNÆK OG BRÆK smiley

• #2   23. mar 2011 nikolai r: super stor stor tak til dig !!!! kabine har jeg fået lov at låne så ingen problem smiley smider billeder herind når bilen er færdig om 1 måneds tid smiley

• Nicolai R
    Nicolai R Tilmeldt:
    nov 2006

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 17
    #3   23. mar 2011 Det var så lidt, håber det bliver godt !!!! send mig en PB når du er færdig vil gerne se dit værk !!!! HELD OG LYKKE smiley

Kommentér på:
hjælp til lakering

Annonce