{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det kan vi lide at høre:)
  • #1   23. mar 2011 Hvad hjælper det de vil lave et anlæg i Slagelse og ligge 30 øre unde listepris når mange af de andre steder i forvejen tit ligger mellem 50øre og en krone under listepris?. Haahr`s indtog kommer ikke til at betyde det fjerneste, der er allerede så meget konkurrence i byen i forvejen. Eneste der for alvor kan sænke benzinpriserne er hvis regeringen skruer ned for de skyhøje afgifter på benzin og diesel.

  • #2   23. mar 2011 nu har du nej hatten på igen:)

  • #3   23. mar 2011 Det nytter jo ingenting.... Det er AFGIFTERNE, den er gal med. Og de går kun 1 vej, og det er opad.

  • #4   23. mar 2011 Hvis ikke der var noget at tjene på benzinsalg, er der jo ingen der gider, så jo.,. Der skal nok være noget at lave priskrig om smiley .. ham Haar taler til mit hjerte smiley

  • #5   23. mar 2011 og hvad fanden går alle de skide afgifter til?? synes staten snart må gå ind og nulle den prisstigning der kommer. kan ikke være rigtigt man ska gi det dobbelte af prisen på benzin i skat.

    jeg er træt af afgifter/skatter.......


  • #6   23. mar 2011 30 Øre hurra... du kan spare op til 1kr når der er benzin krig hvilken der er de fleste steder hver aften. oliepriserne eller afgiften skal sænkes før der rigtig sker noget. så det er sgu ikke værd at køre efter

  • #7   23. mar 2011 30øre er måske ikke meget MEN.. jeg tanker ofte minimum 50liter benz i ugen.. 50L*0,3=15kr og på en måned 4*15=60kr så det er ca 5liter benzin på en måned man sparer og lad os sige en bil køre 14km'l er det alligevel 70km man får "gratis" bare ved at tanke til 30øre billigere.. men ja afgifter ned men tror desværre ikke at det sker...

  • #8   23. mar 2011 Donald H
    Du kan stadig spare op til en krone ved benzinkrig ALLE andre steder..


  • #9   23. mar 2011 i Frederikshavn er der i vinterens løb kommet en haarh benzin..

    resultat at benzin sjældent er over 11 kr/l mens den i sindal og hjørring flere gange har været over 12 kr/l..

    jeg bruger 250 liter benzin om mdr, så en besparelse på over 1 kr pr l bliver jo til en del, så vent nu og se om ikke det også i dette tilfælde giver lidt krig og gode priser..

    kender dog ikke priserne i området, og er da dejligt hvis jeres priser i forvejen er nede omkring de 10,70-11,00 kr literen..


  • #10   23. mar 2011 jojo men benzinkrig bliver der nok ikke ved med at være for tankstationerne tjener ikke meget på det... men de 30øre er jo under normalprisen andre steder.. eks. haar benzin ved bilka vejle ligger stort set altid under priserne andre steder de skruer jo bare prisen med ned og det kan de også nemmere gøre fordi der ikke er nogen der skal have løn... men syntes da 30øre er værd at tage med men self ikke forhold til en krone

  • #11   23. mar 2011 Donald H
    Vi kører benzinkrig HVER dag fra omkring kl 17 og til kl 10 næste dag hvor listeprisen kommer. Og jo vi tjener på benzinkrig da vi får dækken en hvis %del af benzinkrigen.


  • #12   23. mar 2011 det er fandme noget svineri at staten skal have 8 kr pr liter benzin !

  • #13   23. mar 2011 selvfølgelig er 30øre værd at tage med, men så skal du nok heller ikke regne med at den bliver sat yderlige 1kr ned ved benzinkrig

  • #14   23. mar 2011 okay troede bare ikke de tjente meget når de kører benzinkrig smiley men det er jo kun godt at høre for så kan det jo godt fortsætte smiley men det er vel heller ikke kun afgifter der er skyld i at priserne stiger det har vel også noget at gøre med indkøbsprisen stiger... men vi kunne helt klart godt bruge billigere benzin/diesel og en anden ting er at de burde sætte befordrings godtgørelse op i takt med de stigende benzinpriser.. men det sker nok ikke sån lige tror det var skatteministeren jeg hørte den anden dag udtale at så skulle priserne op omkring 17-18 kr før de ville kigge på det

  • #15   23. mar 2011 priserne stiger jo fordi oliepriserne stiger. bla pga alle de oprør nede i olie landene

  • #16   23. mar 2011 det var også der jeg ville hen smiley

Kommentér på:
det kan vi lide at høre:)

Annonce