{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.600 visninger | Oprettet:

Pris for Peugeot 407? {{forumTopicSubject}}

Hej BG,

Kan I hjælpe mig lidt. Jeg står i en situation hvor jeg er ved at sælge min Seat Altea (gulplade) og skal i den forbindelse have en bil på hvide plader, da vi står overfor en familieforøgelse.

Har snakket lidt frem og tilbage med en som har en Peugeot 407 1.6 Hdi i sort. Alle service og tandremsudskiftning er overholdt. Den står til 95.000,- og har kørt 187.000. Den er fra 05.

Mit spørgsmål er så bare om det er en rimelig pris og hvordan motoren er i en Peugeot? For ærligt talt kender jeg ikke meget til Peugeot og synes 187 lyder af meget.

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris for Peugeot 407?
  • #1   23. mar 2011 Det er bestemt en god pris, har set den herinde. Var min 607 solgt, var den 407 købt "nej kender ikke sælger"

    Har allerede en 407 , som jeg er utrolig glad for ., så en konebil mere i 407 klassen , kunne gøre underværker .

    HDI motoren er en super stabil motor.


  • #2   23. mar 2011 Ikke køb HDI motoren, den er sløv af helvede til, fordi turboen ikke fatter hvornår den skal tage fat !
    Se evt topgear har lavet en seriøs anmeldelse af bilen, både diesel og benz udgaven smiley

    Selve bilen skulle være en kanon vogn, men den hdi motor er til at lukke op og skide i smiley


  • #3   23. mar 2011 Det er da en gang vrøvl, . Bilen er IKKE hurtig, men super velfungerende . Skal man have noget der flytter sig , skal man ud og ofre 2,0 HDI eller den store 2,7 HDI

    Men så er priserne også anderledes .

    Nick A, hvis du kan lide en 607, kunne du bytte med 407'eren og igen bytte til min .


  • #4   23. mar 2011 Ken D
    Har kørt både 1,6 hdi og 1.8 Benz og ville aldrig i mit liv købe en 1.6 hdi..
    Det føles jo som om turboen slet ikke er der...
    Det er også en meget tung bil, men 1,8 benz motoren klare sig okay smiley

    Og det med turboen tager MEGET sent ved, er ikke kun et problem på 1.6 version..


  • #5   23. mar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=rvp_5338EKY

    Spol frem til 5:30 og hør til 6:20
    Eller bare se det hele smiley


  • #6   23. mar 2011 Jaja, ejer selv en, så kender bestemt bilen. Syntes motoren er velfungerende, men bestemt ikke den der kommer først fra lyskryds'ne

    Jeg er nok også nået den alder hvor det ikke betyder så meget mere.


  • #7   23. mar 2011 Jaaa, læs gerne de kommentarer der ligger til den video, det er helt klart mennesker som netop ejer den bil, som bestemt IKKE giver ham ret . og tror man at man kan gå ud og ofre penge på en 407 1,6 HDI og få en racerbil, jae, så har man et problem .

  • #8   23. mar 2011 Ken D
    Man skal jo altid forsvare sit eget ikke? smiley Ellers kommer man aldrig af med skidtet.

    Jeg ved bare den 1.6 hdi jeg prøvede var røøøv langsom.. Netop fordi det føles som om at der slet ingen turbo var smiley


  • #9   23. mar 2011 Nu er det ikke mig der sælger en 407'er og skriver ovenikøbet at jeg gerne vil bytte mig til den 407, så den holder da ikke vand ?

    og ja, den er pisse langsom .


  • #10   23. mar 2011 Ken D
    407 er en super fed bil, ville selv gerne eje en da den er til at komme til for menneskelige penge.. Men den køre kun ordentligt i benz udgaven, syntes jeg. smiley Men det er der åbenbart delte meninger om..


  • #11   23. mar 2011 Jeg tror vi er enige om at en 1,6 HDI er sløv, der findes så større HDI motore, men koster også meget mere.

    Jeg køre meget , så ønsker en ultra øko bil, min 607 er ganske snap, men bruger det sku ikke mere . stik mig gerne en sløv 1,6'er smiley


  • #12   23. mar 2011 Der er sku ikke noget i galt med 1,6 hdi den køre godt og forhold til hvor stor en bil det er en den alligevel hurtigt med kun sine 110 hk

  • #13   23. mar 2011 vi kan godt blive enige om at 1,6 hdi ikke er en racer i en 407'er men hdi motoren skal man fanme ikke give skylden hdi motorne er nogle af de dieseløer der køre køre bedst!
    og det kommer fra en opel mand der er ford mekaniker så ikke ligefrem fordi jeg "forsvare" pug.


  • #14   23. mar 2011 det er en rigtig fin bil med en rolig og pålidelig kørsel! den kan du roligt købe, dog skal du lige holde øje med om elektronikken virker smiley

  • #15   23. mar 2011 var da selv ude og køre en 407 1,6hdi for en uge siden og syndes sku selv den 110 hk motor er okay i optræk... den kørte dejlig selv på motor vej og okay still.... ja det er ikke en racer men den er sku fin,stabil og økonomisk


  • #16   23. mar 2011 Det er en rigtig fin pris syntes jeg. Købte selv min for lidt over en måned siden, og er meget glad for den, jeg kan sagtens anbefale den:)

Kommentér på:
Pris for Peugeot 407?

Annonce