{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

mærkeligt problem? {{forumTopicSubject}}

Det startede med at for nogle uger siden begyndte koblingen at blive mærkelig, når jeg gav bundgas tog den alt for mange omdrejninger, men kørte stadig fint nok. Jeg har så været kørt tør for kølervand, for en uge siden, der var vand i beholderen men ikke i køleren, fik så løst problemet i søndags, der var en slange der var stoppet til, fra køleren til beholderen. Men efter jeg fik lavet det i søndags, har der ingen ting været med koblingen??? Kan det overhovedet have noget med hinanden at gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mærkeligt problem?
  • #1   29. mar 2011 det er en corolla e10

  • #2   29. mar 2011 det kan være flere ting , din koblingsplader kan være slidte , men nu kan jeg ikke huske om det er en hydrulik kobling i din corolla for i min carina er det olie kobling , men hvis det er olie kobling så tjek om der er olie i beholderen til kobling , tjek om det lugter af brændt kobling når du giver svinet gas , men det tyder på din kobling er slidt når den fedter i koblingen , men nej kølervand og kobling er 2 vidt forskellig ting , hilsen chris

  • #3   29. mar 2011 Kobling lugter ikke brændt, og der er olie på. Men det er da mærkeligt at den ikke gør det mere? Fordi, før jeg lavede køler problem, der gjorde den det hver dag, og nu har den ikke gjort det i 2 dage?

  • #4   29. mar 2011 blev motoren vand på det tidspunkt hvor du kørte med stoppede kølerslange ? det er bare det du sagde med den ikke tog ved når du gav den bundgas , det lyder som en begyndelse på en færdig kobling , men det er også svært at sige når man ikke har set det dengang den gjorder det , prøv en ting , hvis du holder ved en vej der går lidt opad , så sæt den i 1 gear og så skal bilens kobling kunne holde bilen ved lave omdejninger hvis det stiger i omdejningere selvom du holder din koblingspandal i ro , så kan det tyde på komlingsfjeder der er færdig og selvfølgelig kan det også være tusind andre ting , men prøv dig lidt frem , hvis den ikke gør noget mere så er det også ligemeget smiley

  • #5   29. mar 2011 blev motoren varm på det tidspunkt hvor du kørte med stoppede kølerslange ? det er bare det du sagde med den ikke tog ved når du gav den bundgas , det lyder som en begyndelse på en færdig kobling , men det er også svært at sige når man ikke har set det dengang den gjorder det , prøv en ting , hvis du holder ved en vej der går lidt opad , så sæt den i 1 gear og så skal bilens kobling kunne holde bilen ved lave omdejninger hvis det stiger i omdejningere selvom du holder din koblingspandal i ro , så kan det tyde på komlingsfjeder der er færdig og selvfølgelig kan det også være tusind andre ting , men prøv dig lidt frem , hvis den ikke gør noget mere så er det også ligemeget smiley


  • #6   29. mar 2011 Altså motoren blev varm fordi der ikke var mere vand på køleren, og fik så fyldt køleren op, og da jeg så kom hjem kogte det fra kølerdækslet. Men nu kører hele køler systemet som det skal.
    Da den gjorde det med koblingen, så steg den i omdrejninger, men den trækkede fint, som den plejer.
    Må lige prøve dit lille trick


  • #7   29. mar 2011 ja prøv igen ellers skriver du bare igen så må vi lige prøve nogle andre ting smiley

  • #8   29. mar 2011 Men kan kun være koblingens skyld at den tog for mange omdrejninger?

Kommentér på:
mærkeligt problem?

Annonce