{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
389 visninger | Oprettet:

vurdering af min Ibiza. {{forumTopicSubject}}

heysa gutter.. jeg vil bare lige starte med at sige at jeg har tjekket bilpriser.dk osv osv;o)... jeg står og vil til at have en altea... så nu skal ibizaen jo nok sælges.. den er dra de 11/11/01 og har snart rundet de 130,000.
alle service er foretaget og den er netop lige blevet synet for første gang.. den er mekanisk 100% i orden... den er undervogns behandlet...
har i en ide om hva sådan en fætter vil kunne indbringe???? m.v.h mikkel


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vurdering af min Ibiza.
  • #1   9. jan 2006 HVOR MAGE GANGE SKAL DU SPØRGE, OG HOLD DET FOR HELVEDE TIL OT, HVIS DU ENDELIG ER SÅ SNOTDUM, AT DU TROR DU FÅR ANDRE/BEDRE SVAR END DEM DU ALLEREDE HAR FÅET, ARRGGHH.

    http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=79214

    FJOLS!


  • #2   9. jan 2006 Slap da af din klovn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • #3   9. jan 2006 Sidder din caps lock forresten fast? SIDEN DU SKAL SKRIVE MED STORT? ;o)

  • #4   9. jan 2006 Jeg har spurft en enkelt gang uden nogen egentlig repons.. så jeg kan ikke se hvad dit problem er...

  • #5   9. jan 2006 *spurgt*

  • #6   9. jan 2006 *Tsk-tsk*.

    Og nej, "capslock" sad ikke fast, men du er tydeligvis (desværre), én af dem man er nødt til at RÅBE lidt ad, en gang imellem, hvis man ønsker budskabet skal "trænge igennem hos vedkommende"!

    No hard fellings herfra, men håber du fatter pointen.


  • #7   9. jan 2006 Fatter absolut ikke DIN pointe.. jeg syntes tværtimod at det er sure fjolser som dig der skal flette næbet... der er simpelthen for mange "betjente" herinde med for meget fritid. Og du er absolut en af dem..... hvis jeg skal have en over næsen for at reposte (hmm en enkelt gang, p.g.a manglende respons) eller skal mit emne i OT så lad da for fanden admin om at bestemme det.... det er det som de er her for... det er sgu folk som dig der gør det her til en børnehave!!!!!
    grrrr. får bare ondt i røven over folk der hele tiden skal irettesætte andre p.g.a af småting...
    så en anden gang du føler at konen er for hård ved dig så smut ud og smæk med havelågen istedet!!!!!


  • #8   9. jan 2006 Enig Mikkel.
    Folk burde virkelig ha noget bedre og tage sig til!


  • #9   9. jan 2006 Det er sgu rart at høre at der er andre end mig der er SÅ træt af bg´s små selvbestaltede politibetjente... det er for at undgå den slags at der kom hjælpe admins på....:o)

  • #10   9. jan 2006 Nej du fatter sikkert ikke ret meget, sørgeligt nok.

    Jeg kan til gengæld følge en del af din "kritik", men synes bare det er for latterligt at forums skal "spammes" med de samme topic`s igen og igen, hvorfor fanden kan folk som dig ikke bare tjekke det topic du/I nu èn gang HAR oprettet, nååh nej, det kræver jo mere en 2 museklik. Og nu vi er ved dèt med "børnehave", så læs lige dine "indlæg" èn gang til makker, og tag så en kiks.

    Og en anden gang du bliver ophidset over en henstilling om at opføre dig efter forskrifterne, så slå en stor prut, dèt plejer at tage lidt af trykket!

    EOD herfra, fjols.


  • #11   9. jan 2006 Hold kæft du får da godt nok lukket lidt gas ud selv der hva??? hvor gammel er du?? 18?? livet er for kort til mavesure fjoilser som dig selv.... hmm hva angår det svar som jeg har fået i mit tidligere indlæg så kan jeg ikke bruge det til ret meget da det er lige så nytteløst et svar som det ævl du lukker ud.. tag da lige og slap af mester og hvis der skal rettes på mig så lad admin gøre det..
    kan virkelig kun se at der er et fjols i denne sag og det er ikke mig... hvis du har noget at klage over så må du tude lidt til en admin og sende mig en ud stemme... så må det jo være op til dem og fortælle hvem der er useriøs... jeg syntes faktisk at det er en jævnt latterlig fremgangs måde du ligger ud med.. havde du nu bare skrevet en stille og rolig besked med din mening så havde du ikke behøvet at få gang i mavesåret.... så det er sgu dig der er fjolset i mine øjne. så snup du en "kiks" og lig dig til at sove.. du er sgu ikke være at spilde tid på....
    Det er mig et mysterie at folk som dig ikke har andet at gå op i.... CHRIST!!!


  • #12   10. jan 2006 hold da kæft hvor har folk ondt i røven.
    få dig et liv car n


  • #13   10. jan 2006 Hold da kæft et fjols mand!


Kommentér på:
vurdering af min Ibiza.

Annonce