{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

hjælp til crx {{forumTopicSubject}}

hej allesammen ville høre om der var nogen af jer der kunne hjælpe mig med og få lavet min crx, da jeg er ved og køre helt sur i det. har fået en ny trækaksel og monteret den men den slår helt vildt fra højre sidder. og har fået afvide at det skulle være et leje i gearkassen. og er lige ved og blive hjerne død. for nu skal den bare ud og køre. så ville høre om der var nogen her inde som kunne have interesse i at lave den for mig. til en god pris. og det skal helst være en som har et værksted på sjælland.

Mvh. Dennis

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til crx
  • #1   5. apr 2011 hvad er det præcis som skal laves?? og hvilke dele mangler du? trækaksel eller gearkasse, eller hvad?

• #2   5. apr 2011 uddyb lidt mere hvad gør den helt præcist?

• #3   5. apr 2011 har både gearkasse og trækaksel.

har haft løftet den op så begge hjul var løftet fra jorder og hvis jeg så sætter den i gear og lader den løbe rundt, og holder på venstre fordæk så banker den fra højre sidde. og hvis jeg holder fast i højre sidde så den løber rundt i ventre side så siger den ikke noget som den skal.

• #4   5. apr 2011 det gjorde min også da jeg løftede den op, så snart man satte den på jorden virkede den fint... jeg tror at det har noget at gøre med differentialet i den når der ikke er noget træk på, men jeg er ikke sikker... min højre trækaksel slog sig også en del, men der er ingen vibrationer fra den når jeg kører... jeg har dog et andet problem med at højre aksel sætter sig fast når man spænder den helt til ved hjulnavet, det har ejg stadig ikke fundet ud af....
    men har du prøvet at køre i den eller har du kun "kørt på lift"?

• #5   5. apr 2011 og kan du dreje begge hjul i frigear med hænderne når den er på lift?

• #6   5. apr 2011 det er kun når den køre nede på jorderen at den brokker sig. og hvis jeg løfter den op, sætter den i gear og holder fast i venstre fordæk så den kun drejer rundt på højre dæk lyder det som der sidder en lille neger og banker inde i gearkassen og det bliver meget slemt hvis man drejer til venstre men drejer man til højre siger den ikk noget.

• #7   5. apr 2011 .

Kommentér på:
hjælp til crx

Annonce