{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
602 visninger | Oprettet:

morten l
morten l
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 17

hjælp-L200 langt men hjælp {{forumTopicSubject}}

hej

jeg er nød til at skal ha lidt hjælp

jeg har købt en L200 model 2011 den er købt den 5 feb og er nu istykker:-( det er den store model med automat gaer og ac mm og 180 hk når nu til problemet

jeg køre en del med trailer og efter et stykke tid er den begyndt at blive underlig
det hele startede da jeg sætte min 2 tons erhvers trailer på den var tom og kørte de 70 km i timen efter ca 22 km skifter den så fra 5 og ned i anden(køre sport mode) jeg vil så skifte op da den for alt for mange omdrejninger men gaeret sidder fast og jeg må bremse og holde helt stille ca 30 sek så skifter den selv ned i 1 og jeg kan forsætte men den gør det igen og igen med ca 1 km i mellem og hver gang skal man ind og holde stille. jeg ringer så til forhandler som mener det er bremserne på min trailer så køre hjem og skifter trailer til min nye heste trailer som er 3 uger gammel der går den det sq os når ringer igen og få så af vide at jeg skal pille strømen fra det gør jeg men den gør det stadig, køre den op til forhandlen men han kan nu ik finde fejlen eller det vil sige han mener vi skal sætte en køler mere i men den bliver ik varm når den går det og den skulle nu gerne kunne køre med 750 kg uden at blive var når man køre 70 nogen af jer der har sammme problem eller ved hvad det kunne være??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp-L200 langt men hjælp
  • #1   19. apr 2011 Ikke for noget, men fuck en underlig skevet tekst. Besværlig at finde hoved og hale i.

Hvad hvis du gir bilen noget gas, altså op til der hvor den normalt vil skifte, gør den det? Det er lidt det samme som en anden bil der har automatgear, der kører op af en bakke der normalt skifter et gear ned. Vil mene det er computeren der regner forkert, belastningsmessig der vælger gearet der er fornuftigst at køre i.

• #2   19. apr 2011 Har du prøvet at køre i andre modes end sport? Sport er jo nok ikke lige det mest optimale når man kører med trailer. Burde stadig ikke gøre sådan som du beskriver, men prøv alligevel..

• morten l
    morten l Tilmeldt:
    apr 2011

#3   19. apr 2011 alt er forsøgt men intet virker uanset hvad du går og du køre i det ne elller andet så gør den det og du kan kun komme vidre ved at køre ind til siden og starte forfra hvis du giver mere gas vil du køre motoren ud de har test ved forhandlen men kan ik finde nogen fejl på den

• #4   19. apr 2011 Jeg kunne forestille mig at softwaren til gearkassen skal opdateres, andet kan jeg ikke se skulle være galt.

• morten l
    morten l Tilmeldt:
    apr 2011

#5   19. apr 2011 opdateres på så ny en bil det er jo model 2011?? men håber da bare at det er det men bør man ik kunne måle det??

• #6   19. apr 2011 Er der ingen garanti??

• morten l
    morten l Tilmeldt:
    apr 2011

#7   20. apr 2011 jo det er der jo på alt nyt man køber men problemet er jo at de ik kan finde fejl og de nu mener jeg bare må leve med det men bil er jo købt for at kunne trække hestetrailer mm så min kone kan komme langs

Kommentér på:
hjælp-L200 langt men hjælp

Annonce