{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gummilister
  • - FUCK YEAH -
    - FUCK YEAH - Tilmeldt:
    okt 2004

    Følger: 1 Svar: 161
    #1   20. apr 2011 Til at smøre dem, så de ikke bliver tørre eller? Silikone er ikke det værste man kan bruge smiley

  • #2   20. apr 2011 køb noget 'gummi fornyer' ved bilvask.nu smiley Det virker rigtigt godt.


  • #3   20. apr 2011 Det var nærmest ment som noget gummifornyer så de holder længere og forbliver sorte og bløde

  • #4   20. apr 2011 For at de forbliver sorte, så skal de lige have en tur engang imellem, men ikke noget vildt. smiley

  • #5   21. apr 2011 Hejsa Bjarne,

    Går næsten udfra det er dig jeg også har fået en mail fra smiley Produktet du spurgte til der virker ganske fantastisk (Meguiar´s Ultimate Protectant - Dash & Trim Restorer).

    Vi har holdt påskefrokost nede i firmaet hertil aften, og udover lidt dejlig mad præsterede vi at splitte min Silvia ad indvendigt og få alt ordnet i bund. Til al plastik, gummilister osv. er det blevet netop Ultimate Protectant som jeg endte med at sidde og smører på.

    Det renser, plejer og beskytter, er nemt at bruge og fedter på ingen måde. Det giver en flot og lækker glans, og fik mit lidt "dovne" plastik og gummi til at blive dejlig sort igen.

    Desværre havde jeg ikke telefonen i lommen da jeg fik mailen fra dig, for så kunne jeg da have taget lidt billeder. Jeg kan smide dig forskellen først i næste uge, og ellers kan du se resultatet til Fast & Furious (og selv få lov til at prøve at smøre produktet på.

    Det ligger sig som sådan ikke ovenpå plastik/gummi, men trækker ned så godt det kan. Så man tørrer lige efter med en klud når det har siddet lidt. Min venstre fordør spiste nogle steder mere produkt end andre, og så fik den bare et lag til. smiley - Det burde ende med at være helt perfekt.



  • #6   21. apr 2011 Tonni Bonde, absolut ikke enig. Du smører silikone på i et relativt ujævnt lag, det lægger sig oven på (også oven på eventuelt skidt), og renser dermed på ingen måde, og giver hverken pleje eller videre beskyttelse for listerne. Det er den "nemme løsning" (læs: Nok egentlig slet ikke specielt nem, og langt fra holdbart i længden. Det er altid mest fornuftigt at få renset i bund, få plejet det og til slut beskyttet det imod UV, m.v.)

    Mvh Lars smiley

    ------------

    Ps. Har gemt den anden dør til næste uge, hvor jeg filmer fremgangsmåden og endeligt resultat smiley


Kommentér på:
Gummilister

Annonce