{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.381 visninger | Oprettet:

Brugtvognskøb, oplevelser i dag {{forumTopicSubject}}

Min kammerat skulle ud og se på en golf 4 TDI i Esbjerg i dag, og jeg skulle så med som de ekstra 2 øjne, for at finde fejl og mangler.

Vi kommer så ud til den her iøvrigt voldsomme pæn rengjorte bil, så der var indtrykket okay. Han starter den så, og allerede der fatter jeg mistanke. Den startede af røven til. Nå men vi futter afsted ud på esbjerg motorstien og konstatere at den trak fint, men for helvede den røg. Nå men vi vender rundt og køre tilbage igen, selvfølgelig i det rigtige spor smiley
På vej ned af rampen kan den ikke nå mere end 80, og ladetrykket er helt væk. Vi slukker og den kan næsten ikke starte igen, men nu er ladetrykket tilbage.
Vi fortæller ejeren om vores oplevelser, han mener jo så at en tdi'er skal være svære at starte når den er varm.
Vi siger tak for turen og han køre selv ud på motorvejen. Vi indhenter ham så hvor han holder i nødsporet og har lagt hele vejen fuldstændig ind i tæt røg.

Min kammerat var en smule lettet over at det ikke blev den smiley

Nummer 2 så vi på i vejen.
Førstehåndsindtryk var sgu okay. Men efter 1km og en hurtig gennemgang af bilen kunne vi konstatere. Defekte støddæmpere hele vejen rundt, defekt blinkkontakt, ødelagte dørhængsler og meget mere.

Vi grinte lidt af det, for det er sgu da komisk at folk tror at de kan sælge deres gennemkneppede møgæske for en formue. Men jeg har lidt ondt af de folk som ikke har mulighed for at spotte den slags fejl, de ender desværre nogen gange med en livsfarlig bil.

Hold øjne og øre åbne når i kigger bil. Ta en bilkyndig med hvis i ikke er så meget inde i det.
Bare et bette råd til folk der skal se på biler i påsken smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brugtvognskøb, oplevelser i dag
Kommentér på:
Brugtvognskøb, oplevelser i dag

Annonce