{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
826 visninger | Oprettet:

nissan 100nx {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg har set mig lidt lun på en nissan 100nx som sommerbil, men er lidt i tvivl om hvornår modellen fik airbag, nogle af jer der kan hjælpe mig?

samtidig vil jeg gerne høre om i har nogle erfaringer med hvilken motor man skal vælge, den med 90hk eller den med 102hk, er den ene bedre end den anden.?

Håber i kan hjælpe mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nissan 100nx
  • #1   23. apr 2011 Ligegyldit hvad skal du checke overalt for rust. Paneler, døre, skærme, tårne osv

  • #2   23. apr 2011 Airbag ved jeg ikke hvornår kom. Men min kone havde sådan en for et par år siden,,, Det var sgu en sløv prut... (90 hk)
    Targatag ser måske meget godt ud,,,, men når solen bager ned i hovedet, og man har lagt dem derhjemme,, så kan man nemt blive træt af det osse...
    Men ellers en lille vaks bil, (altså til en dame)
    Bare min mening.

    Du har da ellers den ultimative sommerbil i din kadett??


  • #3   23. apr 2011 Hvis muligt skal du tage en 102 hk da den 90 hks motor går meget lidt på literen, og har problemer med mørnet slanger samt magnetventil i karburatoren.
    Men hvis du får en 90 hk, kan den nu lavet ok hvis man skifter ALLE vakuum slanger samt ventillen hvilket jeg har gjort.

    Man kan sagtens have taget med, jeg plejer at ligge den ene i bagagerummet og det andet på bagsædet.

    Jeg syntes også det er en rigtig fed sommerbil til fornuftige penge smiley


  • #4   23. apr 2011 de har det bare med at ruste og man kan ikke få dele til dem mere, kender en der har sådan en vogn i 90 hk...

  • #5   23. apr 2011 Nissan sunny har samme motor, så motordele er ingen problem..
    Bremsedele osv. kan også nemt skaffes i thansen osv.


  • #6   23. apr 2011 Super tak for infoerne, nu mangler jeg bare Info om airbag smiley ellers må jeg bare kigge på et par stykker i de forskellige. Årgange

    P.s kadetten er ikke så rar at køre daglig arbejdskørsel i om sommeren det er vidst mere en weekend bil smiley


  • #7   24. apr 2011 okay, Troede bare du skulle ha en at suse lidt sommerkørsel i.
    Men held og lykke med projektet.


Kommentér på:
nissan 100nx

Annonce