{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.575 visninger | Oprettet:

afgift tilbage? {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen

har tænkt på at flytte til sverige men ville gerne have min bil med men har hørt noget om at man ikke kan få afgiften tilbage når bilen er over 15 år gammel kan det virkelig passe??

og hvordan er det med tuning af bil i sverige? må man ikke stort set alt der over?? bare den kan bremse og styre som den skal?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  afgift tilbage?
  • #1   25. apr 2011 Vær forberedt på at vente et halvt år på at få din bil vurderet.
    De sender efter 3 måneder et brev med at de i øjeblikket ikke behandler ansøgninger om tilbagebetaling af afgiften, men hvis man alligevel ønsker sin sag behandlet, bedes man kontakte dem skriftligt. Herefter går der så igen minimum 3 måneder også står du måske med en beregning af afgiften der er helt hen i vejret.

• #3   25. apr 2011 bare lige som jeg hurtig kan se det synes jeg bare nesten det var det samme som at sælge den og købe en magen til der over men var godt klar over det ikke kunne svare sig det er bare man kander jo sin bil og har lagt lidt i den så den er som man gerne ville have den,, men ja kan godt være det ville være helt ude i skoven at tage den med der over..

• #5   26. apr 2011 ja det er den man ja kan godt være du har ret..

• #7   26. apr 2011 mener du jeg kan få så meget for den tror mere på 60-70 hvis jeg er heldig og det er en der går lidt op i anlæg for det har kostet end pluds en der kan lide støre bremser fra en alpina b8..

Kommentér på:
afgift tilbage?

Annonce