{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.791 visninger | Oprettet:

Overvejer at købe en Honda, holdbar? {{forumTopicSubject}}

Hey, overvejer at smide penge efter en Honda Civic fra 2001, 1.6i LS, kørt 121000km
Kender absolut INTET til japanske biler, har hovedsagelig kun sat mig ind i de tyske. Men nu vil jeg prøve noget nyt!
Sådan en Honda, er det noget der holder? Er der mange reparetioner? Er de økonomiske nok? Hvor langt holder motoren?

Bilen er rød, gået 121xxx km. uden servicebog, tandrem skiftet for nyligt, dog uden kvittering. På alusutter.
Er 48000kr for meget for den?

Det er en magen til denne:

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=69577

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overvejer at købe en Honda, holdbar?
  • #1   4. maj 2011 Efter hvad jeg ved så fejler de næsten aldrig mekanisk, der er rusten at kigge efter ellers er de bundsolide som alle Hondaer er mekanisk.

• #2   4. maj 2011 Honda er virkelig iorden kvalitet.. delene er lidt dyere end tyske biler, men de går så også meget sjældnere i stykker.. motoren er umulig at slå ihjel..
    El'en spiller bare og, ja der er ikke meget at kritisere.. rust, men det er jo ALLE bilers problem..

Havde min civic i 3 år, og har ALDRIG oplevet en dag den ikke kunne starte..

• #3   4. maj 2011 Honda laver nogle af de medste motorer, og det er næppe den du skal være bange for. Reservedele er ikke dyrere end til en VW og de er ret nemme at skrue på. Det gode er at der ikke er meget der går i stykker på en japaner, og da slet ikke i forhold til VAG biler (kører selv vag og Honda)

Køb trygt en Honda, det kan aldrig gå galt.

• #4   4. maj 2011 Alletiders smiley Ja det bare med at få den undervognsbehandlet ved overtagelsen af bilen hvis det er smiley

• #5   4. maj 2011 Må ærligt indrømme jeg blev træt af at rende og skrue i min gamle Passat. Vil der være stor forskel ydelsesmæssigt selvom Hondaen kun har 8 hk mere?

• #6   4. maj 2011 God plan

• #7   4. maj 2011 Jaa En honda er en dejlige bil du køre 100% sikker uden mekanisk problemer og uden mange besøge hos værksted ... Hvis du vil gerne eje en bil som er ikke dyre i drift så er en Honda den bil du skal have ...

• #8   4. maj 2011 Det er 2 forskellige biler så du må køre en tur i den og se om det er noget. Men ja, man bliver sgu træt af altid at skulle lave et eller andet på sin VW.. det kommer du ikke til at slås med på Hondaen

• #10   4. maj 2011 Lyder bare dejligt smiley Men når nu manden ikke har servicebog på bilen, hvordan kan jeg se om den kun har gået det opgivne km tal? Hvordan kan jeg se tandrem er skiftet for nyligt? Er der noget man skal kigge efter på dem?

• #11   4. maj 2011 Hmmm ja, en sandhed med modifikationer måske. Synes nu min Honda døjer lidt med elektronikken m.m. Den er godt nok fra 1996, men helt fejlfri er de nu ikke. Det handler nok mere om hvor godt bilen er blevet vedligeholdt gennem årene. En bil som ikke har overholdt service m.m. vil helt sikkert have nogle skavanker - men er prisen rimelig kan man jo nok leve med det eller få det lavet.

• #12   4. maj 2011 Honda er som alle andre japanere. Mekanikken holder 100%, men de ruster som en i helvede.

• #13   4. maj 2011 Arbejder selv ved honda men kører vag... Og Honda er mere solide mekanisk og el for den sags skyld, men ruster også mere.

Kommentér på:
Overvejer at købe en Honda, holdbar?

Annonce