{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.329 visninger | Oprettet:

Advarsel: Nordic Turbo {{forumTopicSubject}}

Torsdag for en uge siden havde jeg en aftale om skift af forrør til et 3" samt en anden katalysator. Prisen er opgivet til 4000 kr inkl montering.

Derudover vil jeg gerne have den på rullefelt, 460 kr +moms. Undervejs går flexrøret i stykker, det er vel hvad der kan ske. Det er så 350 kr oveni men noget de skal svejse sammen i stedet for det gamle. Det hele er sat til at tage ca 1 1/2 time.

Nu tager det så 6 timer før de er færdige, prisen er koommet op på 5674 kr, altså lige lidt mere end aftalt. Der var lidt småfejl men sådan er det.

Nu sætter jeg mig så i min bil for at køre hjem. Jeg når fra Greve til høje taastrup hvor jeg så synes den hyler fra Turbo´en. Ind på en tank. Turboen lyder som var der en thansen fløjte i udstødningen når den får omdrejninger. Ikke nok med det, udstødningen er pisse utæt og bagpotterne sidder og banker mod bagkofangeren.

Nå. Jeg ringer til dem fredag da de er gået hjem torsdag. Jeg får fat i Niels derfra og fortæller hvordan bilen er. Jeg skal komme ned med den mandag og så ser de på den. Mandag kører kæresten så derned. Den bil kender mekanikeren ikke til og ejeren er der ikke. Jeg ringer og taler med mekanikeren der i øvrigt mener min kæreste ikke har talt ordentligt til ham, blot ved at sige at jeg altså ringede og talte med Niels fredag.

De tager bilen ind men vil ikke rette udstødningen, hverken bagpå eller utætheden. Forrøret mener de heller ikke fejler noget og hun må tage bilen med hjem igen. Så jeg har betalt det lorte firma penge for at ødelægge min bil! Der burde være klamphuggerne men med værksteder for så var de da de første der kom i tv.

Dette er min erfaring med firmaet, om jer der læser det her fremover vil handle der, Held og lykke.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Advarsel: Nordic Turbo
Kommentér på:
Advarsel: Nordic Turbo

Annonce