{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.149 visninger | Oprettet:

leasing af bil {{forumTopicSubject}}

god eftermiddag smiley

lige siden jeg fik mit kørekort har jeg kun haft ældre biler. den seneste jeg havde brugte jeg ufattelig mange penge på ( nye dele)

nu er jeg gået hen og er blevet godt træt af alle de fejl og mangler der konstant bliver ved med at dukke op..

jeg kunne godt tænke mig at lease en splinter ny bil, da jeg bare skal havde noget der virker..

da min økonomi ikke er skide god, ville jeg hører jer, om det er en god ide at lease en bil, fremfor at kører rundt i en gammel bil der konstant falder fra hinanden..

evt. fordele, ulemper at lease en bil ?

på forhånd tak

Mvh. Søfeldt

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  leasing af bil
  • #2   9. maj 2011 Christian M : jamen lige pt. er jeg ude efter noget der bare er "nemt" så det der med at man bare lige kan smide den på værksted osv. det tiltaler mig utrolig meget smiley

lige nu sidder jeg og kigger på forskellige mærker,, vil straks kigge på Hyundai.. tak for svaret smiley

• #4   9. maj 2011 jeg havde os overvejet det, men så tog jeg ud til forskellige forhandlere, og det endte så med jeg købte helt ny bil istedet for, så tegnede jeg en service aftale hvor jeg giver 350 om måneden for den, og alt udover dæk , dækker den aftale faktisk. Så jeg ved hver måned hva jeg har af faste udgifter.. men tænk over det om det ikk er bedre og købe i stedet for det leasing..

• #5   9. maj 2011 Jeg har købt en helt ny Ford Fiesta, min plan var egentlig også at lease, men det kunne ikke betale sig, når den ikke var dyrere. Jeg skulle betale det samme i afdrag, som i leasingafgift. Og jeg fik en 5 års serviceaftale med i handelen, plus alt det udstyr jeg havde planlagt. Derudover ville forsikringen være et par tusinde dyrere, hvis jeg havde leaset.

Så, som det bliver nævnt længere oppe, undersøg begge muligheder, det er ikke konsekvent billigere at lease.

Kommentér på:
leasing af bil

Annonce