{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.242 visninger | Oprettet:

Bilforsikring {{forumTopicSubject}}

Hej Alle,

Nu er jeg ikke så velbefaren herinde, og hvis dette emne har været oppe 1 million gange, så beklager jeg.
Men jeg er ude efter nogle af JERES erfaringer for gode forsikringsselskaber. Mine data er:
- 25 år, bosiddende i Odense
- Har haft kørekort i 7 år
- Har kørt weekend-taxa i 4 år uden skader
- Har haft bil selv i et år, uden skader.
- Er i Dansk Metal (nogle gange er der bonus til den slags)
- Jeg agter at anskaffe mig en motorcykel i løbet af sommeren. Nogen muligheder for bonus dér?

Så alt i alt er jeg en ganske almindelig, meget bilglad ung mand, som gerne vil have en lettere sportspræget bil (corrado, S16, GTI osv.). Er der nogen der har nogle gode idéer? Den SKAL være i mit eget navn, ikke noget med fars-navn-fusk smiley

På forhånd tak

Skree

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilforsikring
  • #2   16. jan 2006 Du ringer bare rundt til de forskellige selvskaber og snakker med dem.. Så får du mere præcise tal, end hvis vi siger hva vi gir og så´n..

• #3   16. jan 2006 kan varmt anbefale GF, har en ansvar på 2500 årligt incl autohjælp på en mazda 626

• #4   16. jan 2006 Det er vist noget med at hvis du har kørt taxa... (ikke sort) kan du få din chef til at skrive under på at du har kørt for ham i 4 år... så gælder det som om du har kørt i dit eget navn i 4 år... Det fik en af mine kammerat ihvertfald hos et forsikrings selskab i sønderjylland.

• #5   16. jan 2006 har også hørt gf var godt.. det er vidst noget med at de ikke tænker på om den hedder gti eller hvad fanden den hedder de går bare efter andtal heste hvor andre går fuldstændig amok bare den hedder gti og lign.

• #6   16. jan 2006 ja GF går kun kun efter hvor mange hk den har,og så får man lidt
    penge tilbage hvis man ikke laver skader

• #7   16. jan 2006 Jeg havde faktisk min første bil i GF, og de er nemlig MEGET fissede omkring lige netop hvilken type bil det er. De giver rigtig gode tilbud til nybilister osv, men når vi kommer op på 1,8 og derover, samt biler med turbo, kompressor eller GTI/GSI, så er der lukket ved kasse 1!
    smiley
    Men jeg ringer til dem nu, så skal jeg skrive hvad de svarede smiley

• #8   16. jan 2006 Hehe, så har jeg lige snakket med GF:

GF: "Corrado siger du? Hvordan staves det"
    Mig: "C-O-R-R-A-D-O"
    GF: "Er det en VR6?"
    Mig: "Nej. det er en 1,8"
    GF: "Hmm, den er afvist på grund af motorstørrelse! Jamen den hedder jo G60! Er den ligesom de der Polo G40'ere?"
    Mig: "Jaeh, det kan man godt sige, men det er jo ikke ligefrem en sportsvogn!"
    GF:"Uha-dada, hvad skal du da med sådan en sindssyg bil??"

HAHAHA, de er da fuldstændig vindtørre derinde smiley De vil slet ikke forsikre sådan en bil.
    Derefter spurgte jeg hvordan det så ville se ud hvis jeg valgte en Toyota Starlet 1,0 fra 1990. Det ville KUN koste 8200 om året for en F*CKING ansvarsforsikring o.O

Det er jo vanvittigt!! Som 19-årig nybilist forsikrede jeg en 1979 Toyota Starlet 0.9 for 4300 om året...og nu, 5 år senere, skal jeg give det dobbelte...latterligt! Jeg tror jeg vil prøve at ringe rundt til alle selskaberne, og lave en lille analyse ud af det...skal nok oprette en historie når jeg er færdig smiley

• Maria O
    Maria O Tilmeldt:
    nov 2005

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #9   16. jan 2006 GF er nemlig blevet syge med deres forsikringer. Har haft mine biler de sidste 4 år hos dem, men da jeg skiftede til den jeg har nu (G2 1,8 GT) steg præmien lige pludselig sindssygt, jeg er oppe på at betale hvad en nybilist giver for en ansvar, og har overhoved ikke råd til kasko hos dem. Så har lige skiftet til Bauta og sparet 3000 om året... super at være i en af de fagforeninger de samarbejder med... smiley
    Har også haft problemer med GF's autohjælp-aftale som jo er super billig, de glemmer bare at fortælle at der er max på hvor meget man må bruge den... Havde en 205'er før som hele tiden var i stykker, så har fået bugseret den et par gange, og fik et brev fra GF om at det jeg havde brugt var løbet op i XX antal kr og de jo ikke kunne lave tilbuddet så billigt hvis alle brugte det så meget.....

Hvis jeg var dig ville jeg ringe og hente tilbud hos flere forskellige selskaber, husk de mindre, de er tit billigere end de store, der har mange på lønningslisten.
    Hos Dansk Metal må du da kunne få oplyst hvem de samarbejder med omkring forsikringer...

Kommentér på:
Bilforsikring

Annonce