{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.526 visninger | Oprettet:

Hvem hopper dog på det her? {{forumTopicSubject}}

Har en bil til salg på bilbasen.. Og bliver så kontaktet af ham her..

"Hej

Tak for detaljerne oplysninger om din bil. Det forekommer mig, at du er en oprigtig person.
Jeg er glad for at informere dig om en virksomhed forslag.

Jeg er Abdul Hassan med De Forenede Nationers tropper i Afghanistan, om krig mod terrorisme. Baseret på USA den lovgivende og udøvende beslutning om, at vi skal evakuere Irak omgående til Afghanistan, Nu er vi i Afghanistan militærbase, og jeg vil blive omfordelt til at komme og arbejde i dit lands militærbase snarest, kommer sluttede i år 2011, Vores mission er at hjælpe oksekød op terrorist målstater, for det meste USA og Den Europæiske Union om krigen mod terrorisme. Jeg skal bruge et hus for mig selv og det er derfor, jeg kontaktede dig.

På den anden side ønsker jeg at meddele Dem, at jeg har i min besiddelse af et beløb på 16.200 tusind €, som jeg fik fra råolie aftale i Irak. Jeg deponeret disse penge med en Røde Kors Agent meddelte ham, at jeg gør kontakt til den virkelige ejer af penge, og det er under min magt til at godkende enhver, der kommer frem for pengene.

Jeg ønsker at investere pengene i dit land, så snart jeg er omrokere i dit land for en god forretning, alligevel vil du rådgive mig om, at da jeg ikke er en forretningsmand. Jeg kan ikke flytte disse penge til USA, fordi jeg vil være i Europa for ca 1 år, så jeg har brug for nogen, jeg kunne stole på. Hvis du accepterer, vil jeg overføre pengene til Europa, hvor du vil blive begunstiget, fordi jeg er en uniformeret person, og jeg kan ikke være parade med en sådan mængde af penge, så jeg har brug for at præsentere nogen som modtageren.

Jeg er en borger i amerikansk og en efterretningsofficer for at så jeg har en 100% autentisk måde at overføre penge via diplomatiske kurerservice. Jeg skal bare have din accept og alle er done.Please hvis du er interesseret i transaktionen, jeg vil giver dig den komplette oplysninger, du har brug for at gennemføre denne transaktion succes. Jeg besluttede at finde en person, der er reel og ikke imaginær, og det er derfor, jeg gik til en sikker site, hvor jeg kan være sikker på, at personen er reel. Jeg tror, jeg kan stole på dig.
Hvor vi er nu, vi kan kun kommunikere gennem vores militære kommunikation faciliteter, der er sikret, så ingen kan overvåge vores e-mails, så kan jeg forklare i detaljer til dig. Jeg vil kun nå dig via e-mail, fordi vores opkald kan blive overvåget, jeg bare nødt til at være sikker på hvem jeg beskæftiger mig med.

Hvis du er interesseret, så send mig dit personlige mobilnummer, så jeg kan ringe til dig, når jeg er ude af den militære baser for yderligere undersøgelser, når jeg er ude af vores militære netværk. Jeg skriver fra en frisk-mail-konto, så hvis du ikke er interesseret ikke besvare denne e-mail og bedes du slette denne besked, hvis der ikke respons efter 3 dage vil jeg så søge efter en anden.

Jeg venter på dine kontaktoplysninger, så vi kan gå i aktion. På mindre end 5 dage, skal pengene have været i din position, og jeg vil komme over for mine penge. Jeg vil give dig 30% af det beløb, og 70% er for mig, fordi jeg ved, at intet går for ingenting Jeg håber, at jeg er blevet fair for dig.

Jeg venter på dit fulde detaljer oplysninger:

Dit fulde navn ... ... ...
Din adresse ... ... ... ...
Din direkte Tele telefon ... ..
En kopi af dit id ... .... ...

Regards,

CPT. Abdul Hassan"

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem hopper dog på det her?
Kommentér på:
Hvem hopper dog på det her?

Annonce