{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Michelin Pilot Exalto - godt eller?
  • #1   16. maj 2011 Michelin dæk plejer man ik at gå fejl i byen med.. et generelt fif er at man får hvad man betaler for c",)

• #2   16. maj 2011 Jeg kørte med dem på min Mazda om sommeren. i 205/45 16" og jeg syntes personligt de lå rigtigt godt på vejen. og de slides ikke så hurtigt som jeg havde regnet med. derudover havde jeg ingen støj eller rystelser i rattet.

På den nye kører jeg med Bridgestone Potenza 225/45R17 og det er bestemt også værd at overveje smiley

• #3   16. maj 2011 Jeg har kun 15" bbs tysker fælge til og stå, så 16" tommer kommer nok til og knibe lidt.. smiley

Støj tænker jeg ikke så meget på, der er alligevel sports filter på, så forhåbentlig kommer dækstøj ikke til og genere mig.. :o)

Det jeg nemlig tænkte mest på, var slid, om der bare går 2 sæsoner og så de færdige, eller hvordan ? (alt afhængig af hvor mange kogere du jo trækker :o))

• #4   16. maj 2011 Men min pointe var nemlig at høre fra nogle der nemlig havde kørt med disse dæk, for at høre om de nemlig er noget værd, og indtil videre siger jeg da tak for det positive svar.. smiley

• #5   16. maj 2011 Prøv evt at søge på fdm's hjemmeside. De har også lige lavet deres dækstest 2011 af sommerdæk

• #6   16. maj 2011 jeg kørte 2 sæsoner på mine, og de er langt fra nedslidte . har vel kørt 20.000 km på dem ca. Jeg sagde bare min dækstørrelse, da det ofte har noget at sige, i diverse test smiley
    og tror altså du bliver ked af dækstøj - jeg havde remus på min mazda, og hvis der oveni det havde været dækstøj, så havde det været uudholdeligt.

• #7   16. maj 2011 Altså de dæk jeg har på nu, snakker mest pga sten i dækkende, og det er ærligtalt bare nogle billige skoddæk som skal skrottes så snart jeg for mine sommersutter og sommerdæk på, derefter skal jeg ha nye vinterdæk på..

Men larmer dine Michelin dæk da meget, eller er det bare stille støj som kan høres i baggrunden ?

• #8   16. maj 2011 Hverken mine michellin eller mine bridgestone larmer smiley stille som en Ninja smiley

• #9   16. maj 2011 Sådan skal det være.. smiley

Har lige været nede og hente et sæt af dem.. smiley

Kommentér på:
Michelin Pilot Exalto - godt eller?

Annonce