{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.233 visninger | Oprettet:

bmw e34 motorskift. {{forumTopicSubject}}

Hej.. Har en e34 fra 91, med en 2,5l m20 motor i..

Idag da den lige fik lidt gas, kom den med nogen meget grimme lyde, og gik så ud.. Uden at vide det, kunne jeg forestille mig en knækket ventil? Det lyder til at der skal en anden motor i den)-: Hvis jeg alligevel skal have anden motor i, tænker jeg selvfølgelig på at få en m50´er lagt i.

Passer den lige over i? Går ud fra man skal have motor,gearkasse, og ledningsnet til en m50 motor, noget udover det?
Jeg skal også have en til at lægge den i for mig, så hvor lag tid vil det ca tage at bytte sådan 2 motore rundt, for en der normalt arbejder med biler, og har værktøjet til det, bare ca..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bmw e34 motorskift.
  • #1   19. maj 2011 du kan sagtens bruge m20 gearkasse men du skal ha m50 motor ophæng og self lavet lidt om på udstødning og der er lidt ledningsnet der skal laves men ikke så mange ledninger det er forholdshvis simpelt og ville nok tag en dags tid hvis man hygger sig med det og for en pils;)

• #2   20. maj 2011 Okay, en dag er jo ikke galt(-:

En anden herinde fra, mente der tog 4 dage.. Der er jo lidt en forskel!..

Nå, men så må jeg lede efter en motor.. Hvis nogen har noget SOM VIRKER, til at lægge i, enten m20b25 motor, eller m50 + de dele som nu vil mangle, så skriv en pb. Og hvis man også kan skifte motorene rundt for mig, så skriv hvad det koster .. (-:

• #3   20. maj 2011 Og jeg bor i Brande, midtjylland.. Så det skal ikke være for langt væk..

Kommentér på:
bmw e34 motorskift.

Annonce